TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Rybnik będzie się promował jako miasto sportowe i biznesowe

Rybnik chce promować się jako miasto odpowiednie na turystykę biznesową i sportową. Promocja na najbliższy rok będzie nosiła hasło "Rybnik to dobry adres".


Władze miasta mają nadzieję, że kampania przyniesie wymierne zyski w postaci przyciągnięcia turystów na imprezy sportowe lub biznesmenów na konferencje czy sympozja. Będą też korzyści dla wszystkich mieszkańców miasta, restauratorów, klubów czy organizacji sportowych. Powodzenie projektu może też zaowocować przyciągnięciem nowych inwestycji.

W materiałach promocyjnych Rybnika znajdziemy m.in.: kompleks rekreacyjno-sportowy w dzielnicy Kamień, stadion żużlowy w kompleksie z boiskami i basenami, niezamarzający zalew w dzielnicy Stodoły, na którym nawet zimą odbywają się zawody żeglarskie czy lotnisko w Gotartowicach.

W ramach projektu kosztującego 457 tys. zł, przygotowana zostanie kampania billboardowa, w ogólnopolskich serwisach internetowych wykupione będą miejsca promocyjne, w internecie powstanie też specjalny informator miejski. Co więcej Rybnik posuwa się też krok dalej - zamierza uczestniczyć w targach.

Projekt koordynuje Krzysztof Jarocha z rybnickiego magistratu. Według niego miasto chce przypomnieć, że dysponuje atrakcyjną, a w znacznej mierze niewykorzystana bazą dla obsługi obu tych rodzajów turystyki, a przy okazji zwiększyć ofertę organizowanych w mieście imprez i nadgonić dotychczasowy brak strategii konkurowania na rynku turystycznym.

Rybnik zajmuje drugie miejsce w Polsce pod względem wykorzystania środków unijnych na jednego mieszkańca (jest to kwota 1407,73 zł). Samorząd postarał się i zdobył też środki unijne na ten projekt. Udało się pozyskać blisko 390 tys. zł z Regionalnego Programu Operacyjnego woj. śląskiego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rybnik promocja miasto sportowe biznesowe turystyka biznesowa sportowa kampania promocyjna Krzysztof Jarocha




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję