Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
Najśmieszniejsze skargi turystów kierowane do organizatorów i hotelarzy
Brytyjska gazeta "Telegraph" opublikowała listę 10 najzabawniejszych skarg turystów kierowanych do organizatorów wycieczek. Badania zostały przeprowadzone przez Thomas Cook i ABTA. Nie wszyscy są zadowoleni z obsługi, jakości udzielonych im informacji, a także warunków jakie zastają w miejscu zakwaterowania. Często skargi turystów są absurdalne np.:
- turysta, który mieszkał w luksusowym African Lodge złożył skargę na to, że zobaczył słonia, który miał wzwód. Tłumaczył, że widok ten zepsuł mu miesiąc miodowy, ponieważ popadł w kompleksy,
- do organizatora trafiła też skarga od osoby, która została pogryziona przez komary, o których nie została poinformowana przez biuro podróży przy wykupie oferty,
- turystka podkreśliła, że biuro podróży odpowiedzialne jest za jej ciąże, miała wraz z narzeczonym zarezerwowany pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami jednak otrzymali pokój z łożem małżeńskim, co było bezpośrednią przyczyną jej ciąży,
- jedna z klientek napisała: "Plaże topless powinny być zakazane! Ponieważ mój mąż przez tydzień nie robił nic innego, tylko wpatrywał się w inne piersi",
- inna z turystek zażądała zwrotu pieniędzy, gdyż w jej hotelu oprócz hiszpańskiego jedzenia i recepcjonistki nie było żadnych Hiszpanów,
- gość w hotelu Novotel w Australii narzekał, że zupa była zbyt gęsta i mocna, a pracownicy śmiali się, że jest turysta, który je sosy,
- amerykańskie małżeństwo napisało: "Nasz apartament w porównaniu z sypialnią trójki naszych przyjaciół był znacząco mniejszy",
- do jednego z biur trafiła skarga na temat koloru piasku. "Odkryliśmy, że piasek nie był jak ten w waszej broszurze. Tutaj biały, u was żółty".
- zdarzają się również skargi typu: "Przez wasze biuro musieliśmy stać w nieklimatyzowanej kolejce na zewnątrz",
- J=jeden z mężczyzn napisał: "Ci leniwi sklepikarze zamykają sklep w godzinach popołudniowych. Akurat wtedy, gdy mam do zakupu niezbędne rzeczy. Lenie".
Biura podróży przyjmują setki tego typu skarg i na wszystkie muszą odpowiedzieć. Nawet te najbardziej absurdalne i śmieszne.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Trójmiasto: szkolenia sommelierskie dla hoteli i restauracji
Green Way podbija kolejne miasta
Hiszpania: ranni turyści w wyniku gonitwy z bykami
Poznać zaoferuje UEFA Family hotele czterogwiazdkowe zamiast pięciogwiazdkowych?
Restauratorzy wycofają tuńczyka błękitnopłetwego?
Bydgoszcz płaci ponad 2 mld zł Ryanairowi
Beskidy będą pobierać opłatę miejscową?
Kolekcja Podróże marzeń w Pani Domu pomoże zdobyć nowe klientki biurom?
Zielona Góra: w sierpniu ruszy pierwszy czterogwiazdkowy hotel w mieście
Gdzie obecnie wypoczywają Polacy, czyli zmiana trendów wakacyjnych