Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- praca wychowawca - obóz rekreacyjny (j. ukraiński)
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot wycieczki Macedonia 05-16.09.2022
- Wychowawca kolonijny, PILNE, Darłówko 14-23.08
- Szukam wychowawcy na kolonie w Darłówku 14-23.08
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...


Najśmieszniejsze skargi turystów kierowane do organizatorów i hotelarzy
Brytyjska gazeta "Telegraph" opublikowała listę 10 najzabawniejszych skarg turystów kierowanych do organizatorów wycieczek. Badania zostały przeprowadzone przez Thomas Cook i ABTA. Nie wszyscy są zadowoleni z obsługi, jakości udzielonych im informacji, a także warunków jakie zastają w miejscu zakwaterowania. Często skargi turystów są absurdalne np.:
- turysta, który mieszkał w luksusowym African Lodge złożył skargę na to, że zobaczył słonia, który miał wzwód. Tłumaczył, że widok ten zepsuł mu miesiąc miodowy, ponieważ popadł w kompleksy,
- do organizatora trafiła też skarga od osoby, która została pogryziona przez komary, o których nie została poinformowana przez biuro podróży przy wykupie oferty,
- turystka podkreśliła, że biuro podróży odpowiedzialne jest za jej ciąże, miała wraz z narzeczonym zarezerwowany pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami jednak otrzymali pokój z łożem małżeńskim, co było bezpośrednią przyczyną jej ciąży,
- jedna z klientek napisała: "Plaże topless powinny być zakazane! Ponieważ mój mąż przez tydzień nie robił nic innego, tylko wpatrywał się w inne piersi",
- inna z turystek zażądała zwrotu pieniędzy, gdyż w jej hotelu oprócz hiszpańskiego jedzenia i recepcjonistki nie było żadnych Hiszpanów,
- gość w hotelu Novotel w Australii narzekał, że zupa była zbyt gęsta i mocna, a pracownicy śmiali się, że jest turysta, który je sosy,
- amerykańskie małżeństwo napisało: "Nasz apartament w porównaniu z sypialnią trójki naszych przyjaciół był znacząco mniejszy",
- do jednego z biur trafiła skarga na temat koloru piasku. "Odkryliśmy, że piasek nie był jak ten w waszej broszurze. Tutaj biały, u was żółty".
- zdarzają się również skargi typu: "Przez wasze biuro musieliśmy stać w nieklimatyzowanej kolejce na zewnątrz",
- J=jeden z mężczyzn napisał: "Ci leniwi sklepikarze zamykają sklep w godzinach popołudniowych. Akurat wtedy, gdy mam do zakupu niezbędne rzeczy. Lenie".
Biura podróży przyjmują setki tego typu skarg i na wszystkie muszą odpowiedzieć. Nawet te najbardziej absurdalne i śmieszne.
Komentarze
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Kierownictwo Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej i przedstawiciele Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego w ramach rokowań sporu zbiorowego z dnia 22 grudnia 2021 r. doszli do porozumienia w zakresie wypracowania zmian do Regulaminu Pracy...
Tagi:
Dział gastronomia:
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w
Dział biura turystyczne:
Mniej turystów przyjeżdża do Grecji drogą
UMWM kieruje sprawę pielgrzymki do Medjugorje do organów
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Niemiecka turystyka wyjazdowa przekroczy przedpandemiczne poziomy w ciągu 2
Starsze aktualności:
OTI Holding otwiera nowy hotel w
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze
Coffeedesk nawiązuje współpracę ze
Litwa znosi obostrzenia i otwiera się na
Dziś wypada Międzynarodowy Dzień Przewodnika
Czechy wprowadziły nowe zasady
Jakie wybrać ubezpieczenie na
Ruszyły zapisy na 12. edycję New Trends in
Minister zdrowia o znoszeniu
IATA: sprzedaż biletów rośnie w miarę znoszenia
Rejsy wycieczkowe coraz
Gastronomia Moxy Poznań Airport najlepsza w sieci
Linie Emirates będą promować saudyjską
Kolejne kraje łagodzą ograniczenia
Słowacja: nowe zasady dla hoteli, gastronomii, czy ośrodków
Trójmiasto: szkolenia sommelierskie dla hoteli i restauracji
Green Way podbija kolejne miasta
Hiszpania: ranni turyści w wyniku gonitwy z bykami
"Karpacka Troja": potrzeba 5,5 mln zł na odbudowę
Poznać zaoferuje UEFA Family hotele czterogwiazdkowe zamiast pięciogwiazdkowych?
Restauratorzy wycofają tuńczyka błękitnopłetwego?
Bydgoszcz płaci ponad 2 mld zł Ryanairowi
Beskidy będą pobierać opłatę miejscową?
Kolekcja Podróże marzeń w Pani Domu pomoże zdobyć nowe klientki biurom?
Zielona Góra: w sierpniu ruszy pierwszy czterogwiazdkowy hotel w mieście
Gdzie obecnie wypoczywają Polacy, czyli zmiana trendów wakacyjnych
Dzięki policji w Głogowie dzieci nie wyjechały do Paryża niesprawnym autokarem
Niemiecki turysta zapłaci 500 zł, bo chciał zrobić zdjęcie w Rosji
Nowe paszporty biometryczne - trudna sprawa
Włochy:12 zagranicznych turystów zginęło w katastrofie autokaru
