Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
LOT liderem kuriozalnych nagród
Ryanair pogratulował wczoraj kreatywności kapitule konkursu organizowanego przez Computerworld, która przyznała tytuł Lidera Informatyki polskim liniom lotniczym LOT.
Computerworld dokonał rzeczy wyjątkowo kreatywnej, wyłaniając najbardziej abstrakcyjnego z możliwych laureatów tytułu Lidera Informatyki. Liderem Informatyki został okrzyknięty LOT, który otrzymał ten tytuł m.in. za serwis internetowy. Ten sam serwis, który często każe swoim klientom zakończyć transakcje zakupu biletu w Internecie, stawiając się osobiście w swoim przedstawicielstwie, które z Internetem ma tyle wspólnego, co krzesło z krzesłem elektrycznym. - Jak można nagrodzić system, który non-stop się zawiesza, aby na sam koniec morderczej walki kazać iednemu internaucie stawić się w biurze LOT-u by odebrać bilet. Ciekawe, co jury konkursu powiedziałoby na jakże ułatwiającą życie odprawę on-line w Ryanair? Cud techniki?! - skomentował wybór Computerworld Tomasz Kułakowski, odpowiedzialny w Ryanair za sprzedaż i marketing w krajach Europy Środkowej.
Ryanair nazwał całą sytuację kabaretem i uznał, że na tej samej zasadzie można okrzyknąć LOT Liderem Tworzenia Strategii. Na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej zarząd tej zmierzającej donikąd linii lotniczej zaprezentował nową strategię zakładającą plan przypominający stwierdzenie: "będzie, co będzie, zobaczymy później".
Ponieważ Ryanair nie może już patrzeć na nieudolne zarządzenie LOTem, to sam przygotował strategię dla przewoźnika. Strategia zakłada: obniżyć koszty, obniżyć ceny, poprawić punktualność i gubić mniej bagaży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair kontra LOT
[2006-10-13 11:31 83.15.101.*]
Mam propozycję startegii dla Ryana: nie odowływać lotów z byle powodu, tylko po to, żeby nie było spóźnień następnych, posprzątać luki bagażowe na mokro, żeby walizki nie wyglądały jak z komina, wymontować z samolotów choć dwa rzędy foteli i rozgęścić pozostałe, żeby było gdzie wcisnąć kolana, dać pasażerom przynjamniej pół godziny spokoju bez zajęć dodatkowych, konkursów, sklepików itp. Ogólnie wiadomo, że pasażer jest zupełnie zbytecznym dodatkiem do lotu i najlepiej wozić sam bagaż, bo wtedy nie będzie reklamacji... Ryan jest niewątpliwie liderem w tej klasyfikacji. odpowiedz »
Ryanair kontra LOT
[2006-10-13 15:44 80.47.12.*]
taaa. Pamietam jak jakies pol roku (moze wiecej temu) Ryan rozsyłał maile, że z uwagi na dbałość o Klienta i niskie ceny (no bo przecież u nich nie ma dopłat paliwowych) wprowadza odpłatność za nadawany bagaz, który - hurra - teraz będzie wynosić 20kg. Najpierw było to 15pln na onewayu, teraz jest 21pln, a i tak od listopada będzie znowu dozwolone 15kg :-) Jedna wielka ściemka, tym bardziej, że jeśli za bagaż nie zapłacimy od razu w necie, to na lotnisku wyjdzie dwukrotność ceny. I w głębokiej pompie mają tych, którzy kupując bilet bez bagazu głownego jeszcze przed zaostrzeniem rygorów na lotniskach co do bagażu ręcznego muszą teraz bulić ponad 80 pln za np. kosmetyczkę w dwie strony.... odpowiedz »
Ryanair kontra LOT
[2006-10-14 00:32 80.3.128.*]
Przepraszam bardzo, ale nikt ci nie każe latać tymi liniami. Stać Cię to kupuj loty przewoznikami narodowymi. odpowiedz »
Ryanair kontra LOT
[2006-10-16 08:55 80.55.48.*]
Faktycznie LOT leci sobie w kulki, ale akurat Ryan jest nie lepszy. Odowływanie bez powodów lotów, przykład? Gdańsk-Stanstead. A Pan Kułakowski chyba nigdy nie próbował zrobić rezerwacji na tej "super-hyper" stronie Ryana. Często się zawiesza, często nie można sfinalizować transakcji...
Jest takie powiedzenie: "widzisz źdźbło w cudzym oku a nie widzisz belki w swoim". Jak ulał pasuje do wypowiedzi Pana Kułakowskiego!
A jeśli mam być szczery to z low coastów o niebo rzetelniejszy jest Wizz Air, który nie dość, że ma nowsze i wygodniesze samolotu to jeszcze mi się nie zdarzyło aby odwołał lub spóźnił lot. A często latam z nimi do Luton. odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Irlandia wprowadzi podatek lotniczy "od wylotu"?
Na szlakach rozpoczęły się kontrole kierowców quadów i motocykli
Coraz więcej turystów w Oświęcimiu
Hilton wybuduje hotel w Kościelisku
Chciał polecieć do Australii, a znalazł się w USA
Przekrój z dodatkiem hotelarskim największych miast w Polsce
POT zakłada poprawę wizerunku Polski za granicą
Turystyka po Pogórzu Strzyżowsko-Dynowskim
Hiszpania: Hotelarze będą bojkotować prawo zakazujące palenia
InterRegio pojadą tylko w weekendy
Prawa pasażera a tanie linie lotnicze
Próbny lot Airbusa A380 we Francji
Lubuskie: 9 winnic będzie legalnie wytwarzać wino
Turyści się skarżą, iż obsługa hiszpańskiego hotelu wyrzuciła ich z obiektu