TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Corinthia Hotels inwestuje w jakość swoich usług

Grupa hotelowa Corinthia Hotels prowadzi nieustanne działania na polu zwiększania jakości w usługach hotelowych. Italico Rota, top menedżer Corinthia Palace Hotel na Malcie z zadowoleniem informuje, że Grupa cieszy się bardzo wysokim procentem zadowolenia klientów (93%) oraz z liczbą klientów powracających (21%).


Grupa kładzie nacisk na kształcenie personelu, organizując kursy językowe dla pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Stosuje się pewne doświadczenia np. niektórzy pracownicy spędzają dwa dni w roli klientów hotelowych, a potem wyrażają swoje opinie na temat obsługi i pobytu. W ten sposób władze dowiadują się co i jak można poprawić.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Grupa hotelowa Corinthia Hotels jakość kształcenie Italico Rota hotel hotele




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję