Marketingowe myślenie chińskich linii China Airlines

Chińskie linie lotnicze China Airlines aby odbudować wizerunek swojej firmy, po pożarze samolotu - zamalowali logo na maszynie.


W poniedziałek na Okinawie spalił się samolot tej linii. Po tym jak ekipy telewizyjne opuściły miejsce wydarzenia, zaraz przy maszynie zjawili się malarze. Z białą farbą w rękach przystąpili oni do zamalowania widocznego na samolocie logo China Airlines. Firma w ten sposób chce przywrócić prestiż, tak aby klientom nazwa przewoźnika nie kojarzyła się z wrakiem samolotu.

Linie lotnicze uzyskały też zgodę rządu na to posunięcie. Japońskie władze uznały, że trochę nowej farby na kadłubie nie przeszkodzi w śledztwie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję