Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik Biura Salon Franczyzowy Coral Travel
- Konsultant ds. turystyki
- Gdańsk Biuro Podróży w CH zatrudni studenta
- Specjalista/tka ds. turystki - Manager biura
- praca w biurze podróży
- Kraków - pracownik biura podróży poszukiwany
- Pilot sezonie zimowym
- Przewodnik Ołomuniec 7.10.2023
- Gdańsk - Sun Way Travel
- Praca w Krakowie - PRODUCT MANAGER


PKS w Kielcach zrezygnował z informacji telefonicznej
Informację telefoniczną o kursach kieleckiego PKS-u wyłączono - w ramach oszczędności.
Pasażer, który zamierza dowiedzieć się, o której godzinie odjeżdża dany autobus w Kielcach, musi udać się na dworzec i sprawdzić rozkład jazdy na tablicy informacyjnej. W dni powszednie może skorzystać z dodatkowej pomocy w okienku informacji, ale jest to możliwe tylko do godziny 15.00 - To jakaś pomyłka - narzekają oburzeni pasażerowie kieleckiego PKS. - Przez cały dzień próbowałem się dodzwonić pod numer informacji, który podany jest w biurze numerów Telekomunikacji Polskiej, jako całodobowa informacja, oczywiście bezskutecznie. Jeżeli podejście firmy przewozowej do klienta polega na tym, że podstawowe źródło informacji nie działa, to wypada tylko pogratulować- oświadczył jeden ze zdenerwowanych pasażerów.
Natomiast Grzegorz Kowalczyk, prezes kieleckiego PKS, dziwi się rozdrażnieniem pasażerów, gdyż z rozkładem jazdy kieleckich autobusów można zapoznać się w Internecie. - Na naszej stronie internetowej bez problemów można sprawdzić godziny odjazdów autobusów. W dobie Internetu dla nikogo nie powinno to stanowić problemu. Staramy się teraz włączyć naszą firmę do ogólnopolskiego rozkładu jazdy pekaesów i mam nadzieję, że już wkrótce to się stanie - oznajmił prezes Kowalczyk. Niestety, klient, który nie posiada dostępu do Internetu, musi udać się na dworzec i spojrzeć na tablicę z rozkładem.
Głównym powodem rezygnacji z informacji telefonicznej są wysokie koszty utrzymania tej usługi. - Za cztery osoby, które zatrudnialiśmy na stanowisku w informacji miesięcznie płaciliśmy 12 tysięcy. Stwierdziliśmy, że nie kalkulują się koszty, dlatego zrezygnowaliśmy z całodobowej informacji. Chcemy teraz wprowadzić płatne numery, na które będą dzwonili klienci chcący się dowiedzieć o połączenie. Poza tym, często bywało tak, że klienci dzwonili po to, żeby dowiedzieć się o połączenie w całej Polsce, po czym, gdy my takich informacji nie udzielaliśmy obrażeni rzucali słuchawkami - wyjaśnił prezes kieleckiego PKS.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Egipt i Bułgaria w coraz lepszych
Czy Polaków stać na
Workation - czy może pomóc
Jak przedłużyć ważność bonu turystycznego? Sprytny
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Ecco Holiday świętuje 20-lecie
Australia, Kanada i Szwajcaria to markowe kraje
Będzie mniej połączeń tanich linii z Warszawy
Linie lotnicze Norwegian obniżają ceny
Mieszkaniec Krakowa kontra nielegalna budowa hotelu
Tour de Pologne 2006 również w Toruniu?
Wagon literacki czyli akcji "Książka na wakacje" trwa!
Aeroflotowi nie opłaca się współpracować z firmami turystycznymi
Ponad 38 mln dla krakowskich zabytków
Rainbow Tours: nowy, egzotyczny katalog
Pomogę w opracowaniu pracy licencjackiej, mgr, zaliczeniowej