TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

PKS w Kielcach zrezygnował z informacji telefonicznej

Informację telefoniczną o kursach kieleckiego PKS-u wyłączono - w ramach oszczędności.


Pasażer, który zamierza dowiedzieć się, o której godzinie odjeżdża dany autobus w Kielcach, musi udać się na dworzec i sprawdzić rozkład jazdy na tablicy informacyjnej. W dni powszednie może skorzystać z dodatkowej pomocy w okienku informacji, ale jest to możliwe tylko do godziny 15.00 - To jakaś pomyłka - narzekają oburzeni pasażerowie kieleckiego PKS. - Przez cały dzień próbowałem się dodzwonić pod numer informacji, który podany jest w biurze numerów Telekomunikacji Polskiej, jako całodobowa informacja, oczywiście bezskutecznie. Jeżeli podejście firmy przewozowej do klienta polega na tym, że podstawowe źródło informacji nie działa, to wypada tylko pogratulować- oświadczył jeden ze zdenerwowanych pasażerów.

Natomiast Grzegorz Kowalczyk, prezes kieleckiego PKS, dziwi się rozdrażnieniem pasażerów, gdyż z rozkładem jazdy kieleckich autobusów można zapoznać się w Internecie. - Na naszej stronie internetowej bez problemów można sprawdzić godziny odjazdów autobusów. W dobie Internetu dla nikogo nie powinno to stanowić problemu. Staramy się teraz włączyć naszą firmę do ogólnopolskiego rozkładu jazdy pekaesów i mam nadzieję, że już wkrótce to się stanie - oznajmił prezes Kowalczyk. Niestety, klient, który nie posiada dostępu do Internetu, musi udać się na dworzec i spojrzeć na tablicę z rozkładem.

Głównym powodem rezygnacji z informacji telefonicznej są wysokie koszty utrzymania tej usługi. - Za cztery osoby, które zatrudnialiśmy na stanowisku w informacji miesięcznie płaciliśmy 12 tysięcy. Stwierdziliśmy, że nie kalkulują się koszty, dlatego zrezygnowaliśmy z całodobowej informacji. Chcemy teraz wprowadzić płatne numery, na które będą dzwonili klienci chcący się dowiedzieć o połączenie. Poza tym, często bywało tak, że klienci dzwonili po to, żeby dowiedzieć się o połączenie w całej Polsce, po czym, gdy my takich informacji nie udzielaliśmy obrażeni rzucali słuchawkami - wyjaśnił prezes kieleckiego PKS.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
PKS Kielce prezes Grzegorz Kowalczyk informacja telefoniczna zawieszenie usługi oszczędności oburzenie klientów rozkład jazdy strona internetowa płatne numery dworzec autobusowy w Kielcach




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję