Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Praca w Krakowie u Organizatora - szukamy PRODUCT...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- BP ITAKA - Doradca Klienta Sklepu Internetowego
- System do zarządzania biurem podróży połączony ze...
- Specjalista ds sprzedaży
- Pilot wycieczek Wiedeń, Budapeszt
- SALON RAINBOW SIERADZ


PKS w Kielcach zrezygnował z informacji telefonicznej
Informację telefoniczną o kursach kieleckiego PKS-u wyłączono - w ramach oszczędności.
Pasażer, który zamierza dowiedzieć się, o której godzinie odjeżdża dany autobus w Kielcach, musi udać się na dworzec i sprawdzić rozkład jazdy na tablicy informacyjnej. W dni powszednie może skorzystać z dodatkowej pomocy w okienku informacji, ale jest to możliwe tylko do godziny 15.00 - To jakaś pomyłka - narzekają oburzeni pasażerowie kieleckiego PKS. - Przez cały dzień próbowałem się dodzwonić pod numer informacji, który podany jest w biurze numerów Telekomunikacji Polskiej, jako całodobowa informacja, oczywiście bezskutecznie. Jeżeli podejście firmy przewozowej do klienta polega na tym, że podstawowe źródło informacji nie działa, to wypada tylko pogratulować- oświadczył jeden ze zdenerwowanych pasażerów.
Natomiast Grzegorz Kowalczyk, prezes kieleckiego PKS, dziwi się rozdrażnieniem pasażerów, gdyż z rozkładem jazdy kieleckich autobusów można zapoznać się w Internecie. - Na naszej stronie internetowej bez problemów można sprawdzić godziny odjazdów autobusów. W dobie Internetu dla nikogo nie powinno to stanowić problemu. Staramy się teraz włączyć naszą firmę do ogólnopolskiego rozkładu jazdy pekaesów i mam nadzieję, że już wkrótce to się stanie - oznajmił prezes Kowalczyk. Niestety, klient, który nie posiada dostępu do Internetu, musi udać się na dworzec i spojrzeć na tablicę z rozkładem.
Głównym powodem rezygnacji z informacji telefonicznej są wysokie koszty utrzymania tej usługi. - Za cztery osoby, które zatrudnialiśmy na stanowisku w informacji miesięcznie płaciliśmy 12 tysięcy. Stwierdziliśmy, że nie kalkulują się koszty, dlatego zrezygnowaliśmy z całodobowej informacji. Chcemy teraz wprowadzić płatne numery, na które będą dzwonili klienci chcący się dowiedzieć o połączenie. Poza tym, często bywało tak, że klienci dzwonili po to, żeby dowiedzieć się o połączenie w całej Polsce, po czym, gdy my takich informacji nie udzielaliśmy obrażeni rzucali słuchawkami - wyjaśnił prezes kieleckiego PKS.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Ryanair: polski rząd nas
W Śniadaniach Wielkanocnych wzięło udział około 20 tysięcy
WOT organizuje szkolenie z obsługi turystów z
Rozporządzenie w sprawie ograniczeń lotów na warszawskie lotniska
Australia, Kanada i Szwajcaria to markowe kraje
Będzie mniej połączeń tanich linii z Warszawy
Linie lotnicze Norwegian obniżają ceny
Mieszkaniec Krakowa kontra nielegalna budowa hotelu
Tour de Pologne 2006 również w Toruniu?
Wagon literacki czyli akcji "Książka na wakacje" trwa!
Aeroflotowi nie opłaca się współpracować z firmami turystycznymi
Ponad 38 mln dla krakowskich zabytków
Rainbow Tours: nowy, egzotyczny katalog
Pomogę w opracowaniu pracy licencjackiej, mgr, zaliczeniowej
