Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Wakacje, że mucha nie siada!
Od 15 marca 2006 r. ruszyła telewizyjna kampania promocyjna biura podróży Rainbow Tours. Organizator promuje swoją ofertę pod hasłem "Wakacje, że mucha nie siada".
Celem kampanii Rainbow Tours, przygotowanej we współpracy z agencją reklamową Stavek Advertising, jest zwiększenie rozpoznawalności marki Rainbow Tours wśród Polaków i przekonanie potencjalnego odbiorcy o jakości usług świadczonych przez organizatora.
Kampania "Wakacje że mucha nie siada" obejmie swoim zasięgiem nie tylko telewizję, ale również radio oraz prasę. Organizator zdecydował się promować markę w:
- TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24 oraz satelitarnych kanałach tematycznych,
- radiu Eska i Eska Rock w wybranych aglomeracjach,
- Gazecie Wyborczej.
Potencjalni klienci będą zachęcani do zakupu ofert Rainbow Tours wysoką jakością usług i dobrymi hotelami w rozsądnej cenie (organizator zapewnia o rabatach sięgających nawet 26%).
Agenci otrzymają od organizatora specjalnie przygotowane materiały promocyjne (plakaty, ulotki, gazetki), zgodne z prowadzoną w mediach kampanią.
Kampania promocyjna Rainbow Tours pt. "wakacje że mucha nie siada" potrwa do końca marca 2006.
Rainbow Tours to organizator z 16-letnim doświadczeniem na rynku. To jeden z najszybciej rozwijających się touroperatorów w Polsce w ciągu ostatnich 2 lat. Obroty biura od 2003 roku wzrosły o ponad 100%, a sieć własnych oddziałów organizatora powiększyła się z 6 do 18. Dla wygody klientów w kwietniu 2005 roku biuro uruchomiło call center (0-801 310 801) oraz możliwość rezerwacji i zakupu ofert przez internet (poprzez stronę www.rainbowtours.pl).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Libia ogranicza wizy dla obywateli UE
Hotel prowadzony przez niepełnosprawnych
Premier obiecał Balicom ziemię od wojska za darmo i współfinansowanie z pieniędzy UE
Zawarto umowę w sprawie fuzji pomiędzy Air Berlin i TUIfly
10 grudnia CMM zamknięte dla zwiedzających
Kiteboarding coraz bardziej popularny w Polsce!
Brytyjski turyści powodują kłopoty nie tylko w Polsce
Napisz swój własny przewodnik turystyczny. Dochodowa oferta!
Ekspert od marketingu narodowego rozmawiał z członkami POT
Od października odprawy w Ryanair tylko przez internet
Dwie identyczne krzywe wieże w Pizie
LOT: oferta dla pasażerów Lufthansy
W piątek rozpoczną się Targi Wielkanocne w Krakowie
Wielka wyprzedaż KLM rusza o północy!
Powstanie czterogwiazdkowy hotel nad jeziorem Lubowidzkim
Katastrofa kolejki linowej w Tyrolu
Trwa proces o zaniżenie wartości przedsiębiorstwa Pomerania!
Zwardoń: zniżki w hotelach i restauracjach
Miss Świata reklamuje polskie wycieczki autokarowe!
"Nowy VAT w Unii Europejskiej"
Weekend w Paryzu z Triada B.P.