Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Bale - dodatkowy zarobek dla hotelu
Najbardziej luksusowe bale zawsze odbywały się w hotelach. Pojawiała się na nich śmietanka towarzyska, a tańcom towarzyszyły występy artystów. Tradycja jest podtrzymywana i nawet jeżeli nie przynoszą hotelowi porządnych zysków, stanowią dla obiektu doskonały chwyt marketingowy.
Karnawał to czas zabawy na prywatkach, potańcówkach, ale i na balach. Hotele same organizują bale lub służą cateringiem, użyczają sal, kelnerów, kuchni, a czasem też pokoi na odpoczynek. W hotelach coraz częściej organizowane są studniówki.
Paweł Żukowski, zawodowy organizator balów uważa, że najlepsze bale są właśnie w hotelach. Wyjaśnia - Przede wszystkim ze względu na kompleksowy charakter usług, jakie może zaproponować hotelarz. Najczęściej imprezy takie zamawiane są u profesjonalnych organizatorów, mających doświadczenie i potrafiących dobrać odpowiedni obiekt na potrzeby klienta, rzadziej bezpośrednio w hotelu.
Organizator imprezy może zdecydować się na pojedyncze elementy lub skorzystać z całej oferty usług hotelarskich: cateringu, wynajmu sali, noclegów i parkingów.
Rozdzielenie organizacji na dwie instytucje, czyli organizatora i hotelarza, pozwoli w jak największym stopniu wykorzystać swoje umiejętności oraz doświadczenie.
Organizacja balu w hotelu stanowi dla obiektu dodatkowy dochód. Poniżej znajduje się uproszczony kosztorys balu na 150 osób:
Przychody:
- wejściówki w cenie 400 zł od pary = 60000 zł
- marża od sprzedanego alkoholu poza menu = 1500 zł
Koszty:
- konsumpcja w ramach menu = 27000 zł
- piosenkarz lub zespół średniej klasy = 8000 zł
- DJ plus dodatkowy sprzęt = 2000 zł
- koszty hotelu (energia, pracownicy, zezwolenia) = 3000 zł
- marketing = 1500 zł
Bilans:
- zysku brutto = 20000 zł
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski uruchamia dwa nowe kierunki: gastronomię i turystykę
Na wiosnę 2012 będzie gotowa autostrada z Krakowa do Tarnowa
Pięć firm chce wykonać masterplan dla radomskiego lotniska
Beskidy przygotowały nowe atrakcje dla narciarzy!
Trwa promocja Unity Line - 50% rabatu na rejsy do Ystad
Kryzys okresem prosperity dla restauracji fast food
Hotelarz sam sobie podniósł standard hotelu z ** do ****
Najsłynniejsze kurorty w Bułgarii
Mikołaj Kopernik będzie reklamował Warmię?
Promocja Unity Line dla zmotoryzowanych turystów
Woda Bałtyku stanie się cieplejsza?
Powstaje szlak pielgrzymkowy z Częstochowy do Mariazell w Austrii
53% Polaków nie skorzystałoby z sieci, przy wyborze wycieczki
GDDKiA: trwa przetarg na budowę autostrady A4 do Tarnowa
Projekt "Promujmy Polskę Razem"
Zmiany w akcjonariacie Portu Lotniczego Lublin S.A.
IHG: 49 nowych hoteli na Bliskim Wschodzie i Afryce
czy kopernik travel to upadłe kilka lat temu biuro aladyn?