TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jakie są efekty reklamowania Polski w CNN?

Kampania reklamowa Polski, która kosztowała milion złotych była prowadzona przez 18 tygodni. Został ona zrealizowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polską Organizacją Turystyczną i Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. W jej ramach w CNN emitowano spoty reklamowe na temat Polski i jej atrakcji turystycznych. zostały zaprezentowane następujące miasta oprócz Warszawy, także Gdańsk, Kraków, Łódź i Poznań.


W celu stwierdzenia jaki efekt ona przyniosła, przeprowadzone zostały badania na widzach w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Jak się okazało, zdaniem widzów, Polska to kraj o bogatej kulturze, który szybko się rozwija i stanowi dobre miejsce na zlokalizowanie inwestycji.Oto jej wyniki procentowe, najpierw zdanie przeciętnych widzów CNN, a następnie odbiorców reklam Polski, twierdza oni, że Polska:
- ma bogata kulturę, uważa tak odpowiednio 66% i 75% osób,
- posiada wyróżniający się wizerunek, odpowiednio 50% i 62%,
- jest jednym z najszybciej rozwijających się państw Europy 49% i 57%,
- jest atrakcyjnym miejscem na wakacje 48% i 60%,
- daje możliwości inwestycyjne 42% i 56%.

Poza tym 56% widzów CNN, którzy oglądali reklamy odpowiedziało, że chciałoby przyjechać do naszego kraju.

Cała kampania towarzyszyła cyklowi "Autumn Of Change" tzn. programów na temat zmian w Polsce po 1989 r. W jego ramach pokazywano relacje na żywo i reportaże z polskich miast, które przygotowywali korespondenci CNN. Kampania ta została zrealizowana po raz drugi. W 2008 r. MSZ wraz z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, PAIiIZ, POT opracowało 12- tygodniową kampanię. W czasie jej trwania emitowano 625 spotów pokazujących Polskę jako atrakcyjny turystycznie i inwestycyjnie kraj.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa Polski w CNN CNN wyniki kampanii reklamowej Polski


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję