TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Effie za kampanię telewizyjną Triady

24 października 2005 roku statuetką Brązowego Effie w kategorii "Usługi" wyróżniona została reklama biura podróży Triada, przygotowana przez agencję PZL.


Kampania reklamowa Triady pt. "Szła dzieweczka do laseczka" znana jest nam wszystkim z telewizji. Z badań przeprowadzonych po kampanii wynika, iż reklama nie tylko bardzo podobała są od strony pomysłu i kreacji, ale też przyczyniła się do poprawy wizerunku firmy i marki TRIADA oraz do zdecydowanego wzrostu rozpoznawalności marki w społeczeństwie.

Po kampanii telewizyjnej TRIADA była drugim (po ORBISIE) najlepiej rozpoznawalnym biurem podróży w Polsce.

Triada i agencja PZL otrzymała statuetkę Brązowego Effie w kategorii "Usługi", w której nominowane były również min: Gazeta Wyborcza, Radio 94, IKEA, mySAP.

Nagroda jest tym bardziej cenna, że w tym roku poziom konkursu był wyjątkowo wysoki, a jury bardzo oszczędne w przyznawaniu statuetek.

Statuetkę "Effie" Zarząd B.P. TRIADA odebrał na Gali w Teatrze Wielkim, w obecności mediów i całego środowiska reklamowego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Triada złoty orzeł Brązowy Effie PZL kozy szła dzieweczka do laseczka agencja reklama biura podróży w zarząd kampania reklamowa telewizyjna Triady biuro


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję