TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Reklama Katowic z błędem

Francuzi przylatujący do Pyrzowic widząc autobusy przewożące pasażerów spod lotniska do centrum Katowic uśmiechają się pod nosem. Z reklamy umieszczonej na burcie pojazdu zamiast dowiedzieć się, że Katowice to miasto przyszłości, dowiadują się, że to miasto... przyszłej..


Zamiast męskiego "le" do hasła reklamowego wkradło się żeńskie "la". Prezentowane hasło "Katowice la ville de la future" tłumaczy się więc jako: "Katowice miasto przyszłej".

No właśnie, przyszłej czego... zastanawiają się Francuzi, którzy mieli przyjemność zobaczyć autobus. - Może chodzi o żonę albo teściową - śmieją się zagraniczni turyści i biznesmeni.

Niestety nie można potraktować tego błędu całkowicie z przymrużeniem oka, gdyż coraz więcej francuskich firm ma w Katowicach swoje przedstawicielstwa. Widząc reklamę skierowaną do nich, w ich języku, ale napisaną z błędem mogą ją źle zinterpretować.

Miasto broni się, iż za reklamę nic nie zapłaciło, a podczas prac za bardzo skupiło się na jej walorach graficznych, i dlatego "e" zmieniło się niechcący w "a".

Jednocześnie władze Katowic obiecały, iż w najbliższym czasie przedrostek zostanie poprawiony.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Katowice francuzi reklama autobus Katowice la ville de la future autobusy do pyrzowic z katowic miasto przyszłości


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję