Ogłoszenia
Ogłoszenia
- poszukiwany pilot - Czeska Szwajcaria 30.06.2025
- wychowawca na obozie sportowo-rekreacyjnym
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- wychowawca - lektor języka angielskiego
- Sprzedam Narciarski Ośrodek Noclegowy
- Pilot Indie
- Wynajem autokaru
- Wakacje.pl - Otwock/Warszawa
- BUŁGARIA - DZIAŁ REZERWACJI


Polsce brakuje spójnej strategii promocyjnej
Dziennik "Polska" zwrócił uwagę na fakt, że rząd nie koordynuje działań poszczególnych ministerstw z innymi instytucjami, które są odpowiedzialne za promocję Polski na świecie.
W Polsce odbyło się wiele interesujących imprez. Są też w plany na przyszłe wydarzenia - w ciągu najbliższych trzech lat w Polsce odbywać się będzie Rok Chopinowski, trzydziesta rocznica wydarzeń sierpniowych, przewodniczenie Unii Europejskiej oraz piłkarskie mistrzostwa Europy. Wszystkie te wydarzenia spowodują, że uwaga świata skupi się na naszym kraju.
Zdaniem dziennika "Polska" w naszym kraju brakuje rozwiązania, które umożliwiłoby prowadzenie efektywnego marketingu. Obecnie co roku z budżetu na promowanie Polski przeznaczane jest od 100 do 200 mln zł. Jednak łączna suma nie jest duża, ponieważ jest rozbita pomiędzy poszczególne resorty i wiele instytucji zewnętrznych.
Taka sytuacja, zdaniem dziennika spowoduje w przyszłości problem z przygotowaniem i realizacją spójnej strategii promocji Polski podczas najważniejszych wydarzeń najbliższych lat.
Dlatego z MSZ zaproponowało, aby powołać organizację - Radę Promocji Polski, której przewodniczącym jest szef MSZ, a w skład której wchodzą przedstawiciele 10 ministerstw, które zajmują się promocją kraju.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polska źle i niespójnie się promuje
[2009-06-26 19:28 84.10.138.*]
Promocja oczywiście jest gorsza, niż byśmy chcieli, ale czy znowu nie wraca od d..y strony pomysł zabrania kasy POT? Już promocję turystyki próbowano połączyć z promocją gospodarki. Za każdym razem diabeł tkwi w szczegółach, gdy w nowych pomysłach chodzi o coś w rodzaju pasztetu z zająca z dodatkami. Pół zająca, pół konia...
... a reszta z pozostałych resortów,w sumie dziesięciu. odpowiedz »Polska źle i niespójnie się promuje
[2009-06-27 10:23 212.76.37.*]
To nie jest tylko problem strategii promocji. Na stronie POT-u znalazłam dokument, który moim zdaniem jasno pokazuje co należałoby zrobić. Kłopot w tym, że się tego w ogóle nie realizuje. Nie wiem jaka jest przyczyna - za mało środków, a może zwykła nieudolność? Mam olbrzymie wątpliwości co do kompetencji zatrudnionych tam osób. Czy ośrodki POIT jeszcze działają? odpowiedz »
Polsce brakuje spójnej strategii promocyjnej
[2009-06-29 12:00 83.10.66.*]
świetny plan ma MSZ - MSZ powołać KOLEJNĄ organizację, która będzie się NIBY zajmować koordynacją działań i promocja Polski..
A zlikwidować wszystkie te organizacje, które nic nie robią dla Polskiej turystyki i powołać na ich miejsce JEDNĄ. Będzie znacznie mniej stołków, znacznie mniejsze koszty, i nie będzie przerzucania się odpowiedzialnością - jak promocja Polski będzie słaba, to będzie wiadomo kto zawinił. odpowiedz »Polska źle i niespójnie się promuje
[2009-06-29 14:02 212.76.37.*]
Jesczcze jedno cialo , ktore nie bedzie mialo z profesjonalizmem nic wspolnego. pomysl dobry ale adres zdecydowanie zly. Niech MSZ zajmie sie tlumaczeniem bzdur czynionych przez kolejne rzady. I niech wreszcie sie ktos owdazy/ madry premier/ powolac do zycia MINISTERSTWO TURYSTYKI i Promocji Polski i Poloni, a nie dolacza ta biedna i niechciana turystyke do kolejnego ministerstwa na zmartwienie kolejnym ministra, ktorzy przewaznie z turystyka maja tyle wspolnego , ze pojada z delegacja rzadawa na niezwykle wazne konferencje, spotkania i inne bzdury. Niech to Ministerstwo, dziala i zyje turystyka i ludzie tam zatrudnieni pod kara smierci nie moga nalezec do parti polirycznych/zadnych/, bo natychmiast powstanie jesczcze jedno Ministerstwo partyjne, to tyle zyczliwych uwag, czytelnik. odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Komórka obowiązkowa na
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Starsze aktualności:
Fru.pl bije swoje sprzedażowe
LOT udostępni internet na pokładzie
KLM przetestuje loty z napędem
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kwiecień nie był dobrym miesiącem dla hotelarzy?
Poszukiwany chętny na Hotel Sudety
Air Berlin: sprzęt narciarski leci za darmo
Wysyp nowych niedrogich hoteli w Trójmieście!
Korean Air poprawiają wizerunek
Trwa dynamiczny rozwój rynku lotniczego
Mosty jako atrakcja turystyczna?
Pechowy powrót harcerzy z Gorzowa Wlkp. do Krakowa
Były szpieg zarządza najlepszym berlińskim hotelem. Właściciele wcale nie zamierzają go zwolnić
USA: luksusowe hotele na minusie?
Zakopane: otwarto aquapark zasilany źródłami geotermalnymi
Austria: gwałtowny atak zimy w sierpniu
Polska zaopatruje Europę w autobusy
WEZYR Holliday - oszustwo i brak profesionalizmu