TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Call center warszawskiego lotniska już działa!

022 650 42 20 - to numer call center lotniska w Warszawie. Działa ono codziennie i całodobowo. W języku polskim i angielskim.


18.08 nastąpiło oficjalne otwarcie call center, chociaż w istocie działa juz od 1.08. Olga Pogorzelska przyznaje, że specjalnie otwarcie nastąpiło 2 tygodnie później, gdyż czas ten miał służyć przetestowaniu urządzeń i usunięciu ewentualnch problemów. Pod podanym numerem możemy dowiedzieć się jaka jest godzina startu czy lądowania samolotu, gdzie udać się do odprawy biletowej i bagażowej lub czy samolot będzie o czasie czy też się opóźni. W call center nie możemy rezerwować biletów ani uzyskać informacji o ich cenach.

Do tej pory aby zasięgnąć informacji musieliśmy udać się do punktu informacyjnego na lotnisku. Dzięki telefonicznej informacji większa liczba osób może zostać rzetelnie obsłużona. Podczas ostatnich wydarzeń obfitujących w opóźnienia lotów oraz nerwy i zaniepokojenie pasażerów - callcenter udzieliło informacji ponad 2500 osobom dziennie. Warsaw Airport Services ma zamiar wprowadzić jeszcze inne nowości i udogodnienia jednak na razie są one tajemnicą handlową. Trzy miesiące wcześniej WAS uruchomiło nową stronę internetową z informacjami o firmie, obsłudze naziemnej, koordynowaniu operacji lotniczych i o odladzaniu samolotów. W 2005 roku 20 linii lotniczych korzystało z usług WAS.

Spółka zatrudnia 350 osób i jest agentem handlingowym, który świadczy usługi dla linii lotniczych latających na i z lotniska im. . F. Chopina w Warszawie. A nimi są: Aer Lingus, Air Baltic, Air Europa, ajet, Blue1, British Airways, Direct Fly, Easyjet, Eurocypria Airlines, Finnair, Free Bird Airlines, Germanwings, Karthago Airlines, Lotus Air, LTE, Norwegian Air Shuttle, SAS, Sky Airlines, Sky Europe Airlines, Tunisair i Wizzair. WAS jako jedyny obsługuje Terminal Etiuda, a także Terminal VIP General Aviation. To członek IATA Ground Handling Council.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Call center na lotnisku Okęcie Okęciu Warsaw Airport Services Port Lotniczy Chopina w Warszawie WAS Pogorzelska telefon lotnisko informacja dla pasażerów numer telefonu numer call center lotniska loty linie lotnicze z okecie lotus airlines nr


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję