TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Bezpłatne szkolenie dla branży turystycznej

"Public relations w turystyce − zintegrowany dialog z otoczeniem" to nowy unijny projekt skierowany wyłącznie do branży gastronomicznej, hotelarskiej i turystycznej. Właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego mogą wziąć udział w bezpłatnym sześciodniowym kursie szkoleniowym. Wystarczy wysłać formularz.


Nigdy wcześniej pracownicy i właściciele firm nie mieli tak wielu ciekawych możliwości udziału w bezpłatnych kursach. Dofinansowania z Unii Europejskiej umożliwiają nie tylko rozwijanie kwalifikacji, ale również zdobywanie zupełnie nowych umiejętności. Public relations choć nie jest nową dziedziną wiedzy, w Polsce rozwija się stosunkowo od niedawna. Przez wiele lat mylony z marketingiem, traktowany wyłącznie jako forma promocji, PR ma ogromny potencjał, również w branży HoReCa.

Dlaczego warto wziąć udział w projekcie? − Ponieważ jest to kompleksowy sześciodniowy kurs szkoleniowy. Zajęcia prowadzą sprawdzeni trenerzy, dziennikarze, właściciele agencji PR, posiadający praktyczne doświadczenie w branży. Biorąc udział w projekcie uczestnicy dowiedzą się:


  • Jak budować strategie public relations - czyli jak skutecznie komunikować się z klientami?
  • Jak przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów?
  • Jak wykorzystać internet i social media do promocji swojej firmy?
  • Jak wykorzystać kryzys i obrócić go na swoją korzyść?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji w zakresie budowania właściwego wizerunku?
  • Jak skutecznie przemawiać podczas wystąpień publicznych?


Podczas zajęć uczestnicy poznają zasady prowadzenia relacji z mediami, przetrenują również sztukę wystąpień publicznych - podkreśla Anna Zakrzewska, kierownik projektu.

Czy firmy z branży HoReCa wykorzystują potencjał public relations? Zdaniem Karoliny Hausner, właścicielki agencji public relations PRownia - Sztuka Relacji, coraz więcej przedsiębiorstw z branży szuka możliwości budowania dobrych relacji z otoczeniem właśnie przy wykorzystaniu PR. Zapytań jest coraz więcej. − Obserwujemy szczególne zainteresowanie social media. Widać wyraźnie, że poszukiwane są możliwości bardziej spersonalizowanego sposobu docierania do klientów − mówi Karolina Hausner.

Jakie są zasady udziału w projekcie? Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i ich pracowników z sektora MMŚP z terenu województwa mazowieckiego działających w branży hotelarskiej, gastronomicznej i turystycznej. Uczestnik musi wykazać się wyższym wykształceniem (dowolny kierunek) lub wykształceniem zawodowym bądź technicznym w zakresie turystyki, hotelarstwa czy gastronomii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
public relations w turystyce turystyka dialog z otoczeniem branża turystyczna gastronomia hotelarstwo turystyka kurs szkoleniowy szkolenie województwo mazowieckie HoReCa promocja Karoliny Hausner Sztuka Relacji klient uczestnicy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję