Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży
- TUI Sosnowiec zatrudni na stanowiskoSpecjalisty...
- Misja Travel rekrutuje - asystent działu sprzedaży
- specjalista d/s sprzedaży imprez turystycznych
- Rezydent Turystyczny w Bułgarii
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- PRACA W TURCJI
- Salon Firmowy Itaka Tychy
- Salon Firmowy Rainbow Oświęcim
- Salon Firmowy Rainbow Bielsko Biała


Polish Prestige Hotels rezygnuje z bonusu
Początek roku to dobry czas na kreślenie planów, podejmowanie decyzji, a także wprowadzanie pozytywnych zmian. Fundacja Polish Prestige Hotels, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Gości, od 1 stycznia 2013 roku wprowadziła wiele nowości do programu lojalnościowego Prestige Club.
Rynek konsumencki, jak również zmieniające się oczekiwania odbiorców, kreują potrzebę udoskonalania każdego produktu na rynku, w tym także programów lojalnościowych. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród członków Prestige Club, Fundacja PPH postanowiła zmodyfikować dotychczasowe zasady działania programu lojalnościowego Prestige Club, funkcjonującego w hotelach grupy Polish Prestige Hotels & Resorts.
Podstawową zmianą jest rezygnacja z bonusu w postaci nagrody (np. nocleg, kolacja) dla Gości, którzy uzyskali określoną liczbę punków i umożliwienie im dokonywania płatności za produkty i usługi dostępne w hotelach PPH przyznanymi punktami. Od 1 stycznia punkty będą stanowić swoistą walutę. W przypadku niewystarczającej liczby punktów na opłacenie wybranej usługi konieczna będzie dopłata pozostałej kwoty (gotówką lub kartą płatniczą).
Zmiany te podyktowane zostały pojawiającymi się przypadkami, w których Goście zapominali o możliwości wymiany swoich punktów na nagrody, co po upływie określonego czasu skutkowało przedawnieniem części zebranych punktów. Zaproponowane rozwiązanie pozwoli uniknąć takich sytuacji. Uatrakcyjnieniem programu lojalnościowego jest niewątpliwie wprowadzenie rabatu na pakiety usług oferowane przez hotele członkom Prestige Club. Punkty naliczane będą za usługi noclegowe i gastronomiczne także w pakietach i ofertach specjalnych.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Gromada podpisała porozumienie z
Polskiego klienta wygania z hoteli inflacja i
Hyatt Place Kraków laureatem
Starsze aktualności:
GlobalData o powrocie polskiej turystyki wyjazdowej do poziomu sprzed
Barmanka z Krakowa wygrała polską edycję World
Grecja zrzuciła maski, choć nie
TUgether chce zbadać kondycję przemysłu
Ecco Holiday zakończyło kolejną edycję spotkań z kluczowymi
30 krajów zgłosiło się do sieci stworzonej przez UNWTO i
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Sfinks Polska z wyższą sprzedażą niż przed
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji
Hotel Kristoff dołącza do grupy Polskie Hotele
Europa Ubezpieczenia z nowym
Chiaroscuro chce wejść do Polski
Prawo przeszkadza restauratorom
Ruszyło nowe połączenie Eurolotu
Kto jest zainteresowany kupnem TAP?
Kolejne obiekty wyróżnione godłem Złoty Standard
Wiemy kto zawiezie pasażerów do Modlina
Thomas Cook Group: akcje spadły o 29%
Sfinks Polska - teraz franczyza
Gdańsk: zamknięto słynny bar mleczny
Fragment Wiecznego Miasta dostępny dla turystów
Wycieczka Vuelta Espana 2012- 27.08.-3.09