TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kto otrzyma tytuł Hotel Roku 2013?

Od 25. października można oddawać głosy, które wyłonią najlepsze polskie hotele. Hotele otrzymają nagrody w 9. kategoriach, a jeden z nich dodatkowo zdobędzie prestiżowy tytuł "Hotelu Roku".


Szeroka oferta bazy hotelowej w Polsce to z jednej strony duża możliwość wyboru, z drugiej jednak trudność w znalezieniu sprawdzonej oferty hotelowej, która spełni oczekiwania gości. Aby ułatwić podróżującym wybór oferty hotelowej firma HRS stworzyła plebiscyt "Hotel Roku". Już po raz drugi turyści będą mieli okazję oddać głos na swojego ulubieńca.

Spośród wszystkich hoteli znajdujących się na platformie HRS.pl do udziału w plebiscycie "Hotel Roku" zakwalifikowało się 91 hoteli w 9. głównych kategoriach. O wyborze decydowały ankiety i opinie pozostawione przez klientów, którzy za pomocą portalu HRS skorzystali z usług danego hotelu. Obiekty będą rywalizować ze sobą w następujących kategoriach: Premiera, Biznes, Najlepszy Serwis, Ekonomiczny, Luksusowy, Design, Spa, Wypoczynkowy, Pałace i Zamki.

Tytuł "Hotel Roku 2013" otrzyma hotel, który uzyska najwięcej głosów wśród hoteli ze wszystkich kategorii.

- Hotel Roku 2013" to już druga edycja plebiscytu, która cieszy się dużym uznaniem i zainteresowaniem zarówno branży, jak i konsumentów. Zwycięski "Hotel Roku" oraz hotele, które zdobędą wyróżnienie w danej kategorii, przez cały rok 2013 będą mogły posługiwać się zdobytym tytułem. Jest on nie tylko wyróżnieniem, ale także skutecznym narzędziem marketingowym. Z kolei znak "Hotelu Roku" to dla klientów dowód wysokiej jakości usług - dodaje Łukasz Dąbrowski z HRS Polska.

W II edycji partnerami medialnymi plebiscytu HRS "Hotel Roku 2013" zostały magazyn "Forbes", tygodnik "Newsweek" oraz Telewizja Polsat.

- Hotelarstwo przez długi czas traktowane było jak branża niszowa, która dotyczy tylko wąskiej grupy klientów. Udział tak ważnych i cenionych przedstawicieli polskich mediów, jak Telewizja Polsat, tygodnik Newsweek czy magazyn Forbes oraz ogromna popularność nowego produktu HRS Deals, który pozwala rezerwować hotele 50% taniej, udowadnia, że hotele to produkt nie tylko dla wybranych. Hotele to produkt dla każdego - podkreśla Artur Lisowski dyrektor Marketingu HRS Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hotel Roku 2013 hotelarstwo branża hotelarska HRS.pl kategoria serwis ekonomia luksus design spa wypoczynek pałac zamek kategoria Łukasz Dąbrowski Dyrektor Generalny HRS Polska platforma ankieta plebiscyt hotel obiekt edycja plebiscyt Forbes Newsweek klient telewizja Polsat produkt marketing Artur Lisowski




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję