Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent: Turcja - Riwiera Turecka
- Szukamy przewodnika tatrzańskiego, Dolina...
- Kraków - Junior Specjalista ds. Turystyki
- PIlot niemieckojęzyczny 16.07-18.07
- Znasz CRM dla Agenta lub N-SYKON ?
- PILNIE poszukiwany pilot wahadłowy Kraków -...
- Rezydent - Riwiera Makarska 18-29.07.22
- Opiekun Cypr 6.08
- SPECJALISTA ds. TURYSTYKI AGENCYJNEJ (Kraków)
- Praca w biurze podróży w Warszawie - od zaraz


Kto otrzyma tytuł Hotel Roku 2013?
Od 25. października można oddawać głosy, które wyłonią najlepsze polskie hotele. Hotele otrzymają nagrody w 9. kategoriach, a jeden z nich dodatkowo zdobędzie prestiżowy tytuł "Hotelu Roku".
Szeroka oferta bazy hotelowej w Polsce to z jednej strony duża możliwość wyboru, z drugiej jednak trudność w znalezieniu sprawdzonej oferty hotelowej, która spełni oczekiwania gości. Aby ułatwić podróżującym wybór oferty hotelowej firma HRS stworzyła plebiscyt "Hotel Roku". Już po raz drugi turyści będą mieli okazję oddać głos na swojego ulubieńca.
Spośród wszystkich hoteli znajdujących się na platformie HRS.pl do udziału w plebiscycie "Hotel Roku" zakwalifikowało się 91 hoteli w 9. głównych kategoriach. O wyborze decydowały ankiety i opinie pozostawione przez klientów, którzy za pomocą portalu HRS skorzystali z usług danego hotelu. Obiekty będą rywalizować ze sobą w następujących kategoriach: Premiera, Biznes, Najlepszy Serwis, Ekonomiczny, Luksusowy, Design, Spa, Wypoczynkowy, Pałace i Zamki.
Tytuł "Hotel Roku 2013" otrzyma hotel, który uzyska najwięcej głosów wśród hoteli ze wszystkich kategorii.
- Hotel Roku 2013" to już druga edycja plebiscytu, która cieszy się dużym uznaniem i zainteresowaniem zarówno branży, jak i konsumentów. Zwycięski "Hotel Roku" oraz hotele, które zdobędą wyróżnienie w danej kategorii, przez cały rok 2013 będą mogły posługiwać się zdobytym tytułem. Jest on nie tylko wyróżnieniem, ale także skutecznym narzędziem marketingowym. Z kolei znak "Hotelu Roku" to dla klientów dowód wysokiej jakości usług - dodaje Łukasz Dąbrowski z HRS Polska.
W II edycji partnerami medialnymi plebiscytu HRS "Hotel Roku 2013" zostały magazyn "Forbes", tygodnik "Newsweek" oraz Telewizja Polsat.
- Hotelarstwo przez długi czas traktowane było jak branża niszowa, która dotyczy tylko wąskiej grupy klientów. Udział tak ważnych i cenionych przedstawicieli polskich mediów, jak Telewizja Polsat, tygodnik Newsweek czy magazyn Forbes oraz ogromna popularność nowego produktu HRS Deals, który pozwala rezerwować hotele 50% taniej, udowadnia, że hotele to produkt nie tylko dla wybranych. Hotele to produkt dla każdego - podkreśla Artur Lisowski dyrektor Marketingu HRS Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
45 atrakcji z rekomendacją Poznańskiej Lokalnej Organizacji
Marszałkowie trzech województw podpiszą listy intencyjne w sprawie Szlaku
Pozostał tydzień do New Trends in
Dział hotele, pensjonaty:
Europejska turystyka odradza się, choć brakuje jej rąk do
Północna Izba Gospodarcza: niech wszyscy wiedzą, że w Polsce jest
Starsze aktualności:
Air France poleci do Quebec
Ilu gości przyjęła Kopalnia Soli w
Tajlandia wznowi program Test and
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów
Aplikacja usprawni certyfikację punktów informacji
Lublin celuje w hiszpańskich
89 hoteli dołączyło do IGHP w 2021
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk
Google coraz większą konkurencją dla
Nieco niższe ceny wyjazdów
Rekomendacje Poland Convention Bureau
IGHP angażuje się w profilaktykę nowotworową wśród pracowników branży
Hotel Stay Inn pod skrzydłami fundacji Polskie Hotele
Traveldata: Pierwszy rok pandemii znacznie bardziej niekorzystny dla TUI Poland niż dla
Fragment Wiecznego Miasta dostępny dla turystów
Gospodarstwa agroturystyczne biją rekordy popularności
Co łączy prezesa TUI z PLL LOT?
Czym kierować się przy wyjeździe narciarskim?
Czy Polacy biorą kredyty na wakacje?
Podziękowanie dla animatorek w mini clubie hotelu Kalina Garden -Bułgaria-ITAKA
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Rejs/Czarter: Chorwacja-Egipt 2017 | 30.10-13.11.17 (14 dni)
