Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
Nadal kilku przewoźników nie chce korzystać z nowego dworca!
Przenosiny autobusów na nowy krakowski dworzec autobusowy przy ul. Bosackiej nie są jeszcze zakończone. Nadal kilku przewoźników krajowych i międzynarodowych nie chce na proponowanych przez RDA warunkach korzystać z nowego dworca.
Wczorajszy dzień (24 listopada 2005 r.) miał być pierwszym dniem, kiedy wszyscy przewoźnicy odjeżdżać będą z nowego dworca, zamiast z tymczasowego przy ul. Cystersów. - Mimo starań nie udało się nam jednak przekonać PKS-u z Myślenic i Olkusza do zawarcia z nami umów na obsługę ich autobusów z dworca RDA - mówi Adam Bilski, prezes spółki Regionalny Dworzec Autobusowy. Brak porozumienia pomiędzy RDA a przewoźnikami wynika zdaniem Bilskiego z faktu, iż przewoźnicy nie zgadzają się na proponowane stawki. Według nich 15 zł za kwadrans postoju na nowym dworcu to definitywnie za drogo.
Dodatkowo zarząd RDA nadal nie jest pewien, czy udało się wypracować na tyle sprawny system obsługi autobusów, żeby w godzinach szczytu wszystkie pojazdy mogły być odprawiane bez czekania w kolejce. - Problematyczny jest też fakt, że kilka osób, które mieliśmy przejąć z PKS do załogi nowego dworca, musi zostać na Cystersów - wyjaśnia Bilski. Jego zdaniem do końca miesiąca zarówno PKS-y z Myślenic i Olkusza, jak i kilku przewoźników międzynarodowych uda się przekonać i wreszcie nowy krakowski dworzec autobusowy będzie działał pełną parą.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
RDA Kraków
[2005-12-02 12:23 999.999.999.*]
Panie Prezesie Bilski !, ceny przez Pana proponowane są chore i dodrze Pan o tym wie. Działaniem z pozycji silniejszego (monopolisty) uzupełnia Pan brak wiedzy z zakresu zarządzania i handlu. Czy pokusił Pan się na wcześniejsze negocjacje, czy tylko postawił Pan wszystkich pod murem. Czy sprzedając usługę za taką cenę zapewnił Pan odpowiednią jakość i standart świadczonych usług. Nawet Pan w artykule wypowiada się, że nie wszysko gra i niewiadomomo jak będzie wyglądała odprawa (opóżnienia) w poźniejszym terminie. Może należałoby zejść na ziemię i ceny podnosić wraz z polepszeniem usług, tak aby Pan zarabiał i inni również. Tak powinni traktować się partnerzy w biznesie. Wszyscy ponoszą koszty, nie można nimi za własne błędy obarczać innych. odpowiedz »
za drogo
[2006-08-08 16:27 83.14.240.*]
15 zł za 15 minut to rozbój w biały dzień!!! na parkingach kierowcy płacą do 5 zł za godzine czyli ok. 1,5 za 15 minut:) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Turystyka edukacyjna z biurem STS
Ryanair uruchomi 39 tras na Wyspy Kanaryjskie
Wizz Air wprowadza nowe trasy z i do Niemiec
Senior Travel łakomym kąskiem dla biur podróży?
Zima problemem również dla restauratorów
W Krakowie nie ma firmy, która zaprojektowałaby terminal dla Balic?
Ryanair najpunktualniejszy - ale tylko dzięki sztuczkom reklamowym
Słowacja wycofa sprzeciw wobec rejestracji przez Polskię oscypka w Unii Europejskiej
Korea Północna już zezwala na wizyty turystyczne
Iluminacja krakowskich Sukiennic