TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Promowanie Opola

Władze Opola przygotowały w tym roku dla turystów oraz odwiedzających miasto inwestorów kilkanaście tysięcy broszurek i informatorów. Według wyliczeń te wydawnictwa promocyjne kosztują każdego Opolanina ponad złotówkę rocznie.


Bożena Knapik-Kulesza, naczelnik opolskiego wydziału gospodarki i promocji wylicza, że rocznie dysponuje kwotą 290 tys. zł. Składki dla stowarzyszeń i związków, do których przystąpiło miasto pochłaniają 130 tys. Reszta przeznaczona jest na promocję. Obok koszulek, dzwoneczków, kubków, długopisów i notesów z logo Opola turystom proponuje się więc informatory poświęcone historii miasta, albumy ze zdjęciami najpiękniejszych zakątków Opola czy podstawowe informacje o opolskich przedsiębiorstwach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promowanie promocja Opola Opole broszury informacyjne informatory wydawnictwa promocyjne kubki koszulki z logo zakątki zabytki historia turystyka do miasta


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję