British Airways promuje się w Google+
Korzystając z popularności portali społecznościowych, po sukcesie na Facebooku, British Airways rozpoczyna działalność w Google+.
W przeciwieństwie do znanego profilu na Facebooku, strona na Google+ skupia się na dyskusjach i materiałach merytorycznych, dając internautom nowe możliwości. Dzięki portalowi klienci British Airways mają możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi użytkownikami portalu. Otwarte forum, na którym toczą się dyskusje na temat linii lotniczych i turystyki, przyciągnęło już ponad 130 tys. osób, w tym również wielu Polaków. Portal Google+ został zbudowany wokół systemu kręgów znajomych, umożliwiając interakcje osobom o zbliżonych zainteresowaniach takich jak podróże.
Według Richardy Bowden z Digital & Innovation Manager British Airways, przewoźnik dąży do innowacyjności nie tylko w przypadku usług lotniczych, ale także w rozwiązaniach technologicznych. Ważna jest także możliwość poznania opinii, komentarzy i oczekiwań klientów wobec firmy.
Dzięki możliwości synchronizacji Google+ z aplikacjami mobilnymi oferowanymi przez przewoźnika, pasażerowie mogą dzięki telefonowi komórkowemu dzielić się zdjęciami i filmami z podróży, a także na bieżąco komentować ofertę i serwis na pokładzie. Zdaniem Petra Ducheka z British Airways Commercial Manager Europy Środkowo - Wschodniej, dzięki Google+ możliwa jest weryfikacja aktualnych potrzeb pasażerów, obserwacja poziomu ich zadowolenia, a także - konfrontowanie z ofertą British Airways.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Wizy do USA? Na pewno nie w tym roku!
Zurych: kulinarny zawrót głowy
Concierge - zawód z przyszłością?
Unia wydłuża czas pracy pilotów
eSKY.pl rozdaje bilety do Disneylandu
Ekologiczny hotel w Mediolanie
Small Planet poszerza działalność w Europie
Nowość: studia podyplomowe z e-turystyki
Tajlandia Expo 2011: 2-5 czerwca w Warszawie
Kto upudruje stewardessy LOT-u?
Gwarancje ubezpieczeniowe - kto przepłacił?
Sindbad wśród największych przedsiębiorstw