Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Nowinki techniczne dla biur podróży
Jeden z dostawców usług i rozwiązań przeznaczonych dla firm z ogólnoświatowej branży turystycznej, firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu platformy Travelport Merchandising. Platforma ta zmienia sposób, w jaki linie lotnicze mogą udostępniać biurom podróży swoje produkty i usługi.
Platforma Travelport Merchandising pozwala liniom lotniczym:
- spójnie i atrakcyjnie prezentować oraz dystrybuować pełną ofertę swoich produktów i usług we wszystkich kanałach sprzedaży;
- udostępniać oferty z wykorzystaniem technologii najlepiej dostosowanej do modelu biznesowego danej linii;
- osiągnąć większą spójność wizerunku marki poprzez kontrolowanie sposobu prezentacji produktów i usług linii we wszystkich kanałach;
- zwiększyć przychody poprzez wyróżnienie swojego produktu na tle konkurencji i zwiększenie sprzedaży dodatkowych usług;
- zapewnić wysoką jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach zwiększając konkurencyjność oraz umożliwiając osiąganie wyższych przychodów i większej rentowności.
Platforma Travelport Merchandising pozwala biurom podróży:
- uzyskać dostęp do pełnej gamy produktów linii lotniczych, w tym do produktów i usług dodatkowych, w ramach dobrze znanego, skonsolidowanego i zintegrowanego środowiska pracy, który pomaga im w dokonywaniu wyborów najkorzystniejszych dla klientów;
- oferować klientom lepszą, bardziej kompleksową obsługę, dowodząc dogłębnej wiedzy specjalistycznej biura na temat oferowanych produktów;
utrzymać wysoki poziom produktywności i skrócić czas szkoleń.
Derek Sharp, Dyrektor Zarządzający ds. Dystrybucji i Sprzedaży Globalnej w firmie Travelport powiedział: "Platforma Travelport Merchandising otwiera drogę do znacznych zmian w obszarze dystrybucji, umożliwiając liniom lotniczym wchodzenie na rynek ze wszystkimi swoimi produktami we właściwym miejscu i czasie. Zapewnia całkowitą spójność sposobu prezentacji i sprzedaży oferty produktów linii lotniczej we wszystkich kanałach".
Platforma Travelport Merchandising wykorzystuje technologie, które ułatwiają pozyskiwanie od linii lotniczych dodatkowych, bogatszych treści, niezależnie od ich źródła ― za pośrednictwem interfejsów API, z wykorzystaniem standardowych branżowych protokołów takich jak ATPCO, lub przy użyciu kombinacji tych metod. Narzędzie umożliwia następnie wyświetlanie i promowanie tych treści we wszystkich kanałach sprzedaży.
Platforma Travelport Merchandising udostępnia 3 rozwiązania do sprzedaży detalicznej:
Travelport Aggregated Shopping ― rozwiązanie właśnie wprowadzane na rynek
Rozwiązanie to konsoliduje w ramach tego samego ekranu wyniki wyszukiwania produktów i ofert różnych przewoźników ― zarówno tych "tradycyjnych", którzy dostarczają je przez ATPCO, jak i tych, z którymi firma Travelport utrzymuje połączenie przez API ― dzięki czemu nie trzeba powielać zapytań wysyłanych do systemów i porównywać wyników wyszukiwania na kilku ekranach. Travelport jest globalnym systemem dystrybucji (GDS), który pozwala biurom podróży dokonywać zakupów u przewoźników obu typów w ramach jednego przepływu wyświetlania i rezerwacji. Mówiąc najprościej, rozwiązanie Aggregated Shopping pozwala liniom lotniczym dystrybuować ich treści w wybrany przez nie sposób, a biurom podróży umożliwia sprzedaż prezentowanych w ten sposób produktów w ramach spójnego, efektywnego środowiska pracy.
Travelport Ancillary Services ― moduł już dostępny na rynku
Moduł ten pozwala biurom podróży sprzedawać usługi dodatkowe linii lotniczych w ramach jednego procesu rezerwacji, dzięki czemu nie ma potrzeby przechodzenia do strony internetowej danej linii w celu uzyskania dostępu do pełnej gamy produktów przewoźnika.
Travelport Rich Content and Branding ― premiera zaplanowana na koniec 2013 r.
Opracowywany obecnie przy współudziale kilku linii lotniczych moduł Rich Content and Branding, wchodzący w skład platformy Travelport Merchandising, pozwala liniom lotniczym przekazywać informacje na temat zalet ich produktów biurom podróży, a za ich pośrednictwem - również ich klientom. Biura podróży mają dostęp do wszystkich informacji na temat produktów danej linii lotniczej objętych procesem rezerwacji. Pozwala to zwiększyć efektywność tego procesu i zdolność do podejmowania trafnych decyzji dotyczących organizacji podróży, a także podnieść poziom obsługi.
Na początku tego miesiąca firma Travelport wdrożyła moduł Aggregated Shopping dla linii lotniczych EasyJet ― jest to punkt zwrotny we wprowadzaniu na rynek platformy Travelport Merchandising. Dzięki temu biura podróży korzystające z systemów Travelport mogą teraz sprzedawać wszystkie połączenia i usługi dodatkowe linii EasyJet, w tym także te, które poprzednio były dostępne tylko w serwisie internetowym tego przewoźnika. Travelport jest systemem GDS, który pozwala biurom podróży kupować, wyceniać i rezerwować połączenia oraz produkty dodatkowe przewoźników wszystkich typów w ramach jednego procesu sprzedaży, niezależnie od technologii użytej do agregacji tych treści.
Platforma Travelport Merchandising ― przykłady wdrożeń
Linie lotnicze Air Canada: aplikacja Travelport Agencia agreguje treści dostarczane za pośrednictwem połączenia API z danymi na temat połączeń lotniczych pozyskanymi za pośrednictwem ATPCO, aby zapewnić klientom korzystającym z systemu Travelport dostęp do wszystkich produktów sprzedawanych przez linie lotnicze Air Canada, w tym produktów dodatkowych, wraz z możliwością ich zakupu.
Miejsca KLM Economy Comfort: powiązano mechanizmy łączności z wykorzystaniem standardów branżowych z własnym podejściem firmy Travelport, aby umożliwić firmie KLM opisanie jej produktu. Travelport był pierwszym systemem GDS, który umożliwił realizację transakcji dotyczących miejsc KLM Economy Comfort z wykorzystaniem EDM (Electronic Miscellaneous Document). Rozwiązanie to zostało już wdrożone i jest dostępne.
Linie lotnicze British Airways: łączność za pośrednictwem interfejsu API. Biura podróży korzystające z systemu Travelport mogą już od pewnego czasu rezerwować przepłacane miejsca na loty BA za pośrednictwem GDS.
Usługi dodatkowe linii lotniczych Alitalia, Air New Zealand i Aegean: możliwość sprzedaży usług dodatkowych zgodnie z wytycznymi ATPCO, w oparciu o standard EDM (Electronic Miscellaneous Document).
Derek Sharp dodał: "Dla osób śledzących rozwój branży turystycznej platforma Travelport Merchandising oznacza przełomową zmianę i pozwala nam wyraźnie wyróżnić się na tle konkurencji. Oferujemy jedyny globalny system dystrybucji, który umożliwia liniom lotniczym podłączanie się do tej infrastruktury w preferowany przez nie sposób, w celu udostępniania pełnej oferty swoich produktów w sposób równie skuteczny we wszystkich kanałach dystrybucji. Oznacza to, że firma Travelport jest gotowa, chętna i zdolna do korzystania z nowych technologii, oraz że w praktyce już z nich korzysta, w celu współpracy z liniami lotniczymi zainteresowanymi zapewnianiem biurom podróży i klientom indywidualnym możliwości przeglądania, porównywania i zakupu połączeń w dowolnym kanale".
Platforma Travelport Merchandising stanowi efekt konsekwentnych inwestycji firmy Travelport w najlepsze w branży technologie, które mają zapewnić liniom lotniczym możliwość atrakcyjnego prezentowania ich produktów poprzez biura podróży. Jednocześnie umożliwia biurom podróży i klientom indywidualnym dokładne zapoznawanie się z produktami i ofertami tych linii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Ofensywa zakupowa linii lotniczych
Lotnisko Chopina rządzi... na Twitterze
Rozkład jazdy PKP Intercity: uwagi pasażerów w tysiącach
Turcja zapowiada ułatwienia wizowe dla Polaków
Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami
W japońskich liniach lotniczych bez kabla
Podejmiemy współpr. z pilotem pielgrzymek -Sanktuaria Europy
Rainbow Tours notuje wzrosty przychodów
Ludzki palec w kanapce z fast-foodu
Jak dostać zawału serca w restauracji
Zmiany na stanowiskach w Chopin Hotel Cracow
Tak nas widzą turyści z Izraela?
Sklep z wędlinami i artykułami sypkimi dla branży HoReCa