Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
W restauracjach WOOK pragnienie gasi Pepsi
WOOK, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, specjalizująca się w kuchni chińskiej - wprowadza nową promocję "Szklanka Pepsi gratis" organizowaną we współpracy z Pepsi. Na jej potrzeby przygotowano tysiące 0,2 litrowych szklanek do rozdania. Akcja w restauracjach WOOK potrwa do 23 września.
Promocja "Szklanka Pepsi gratis" realizowana jest na zasadzie sprzedaży premiowej w restauracjach sieci WOOK w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i Legnicy. Klienci, którzy w okresie trwania akcji zamówią z menu zestaw 4-miseczkowy typu standard bądź max wraz z napojem z asortymentu Pepsi otrzymają w prezencie szklankę o pojemności 0,2 litra.
- Klientom restauracji WOOK oferujemy nie tylko smaczne dania kuchni chińskiej, ale również zapewniamy promocje, które sprawiają, że posiłki w naszych lokalach są jeszcze przyjemniejsze. Dzięki współpracy z naszym partnerem przez dwa miesiące na klientów WOOKA czekać będzie tysiące szklanek - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji WOOK.
Sfinks Polska zarządza 110 restauracjami, w tym siecią 95 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 8 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 7 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Turcja zapowiada ułatwienia wizowe dla Polaków
Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami
W japońskich liniach lotniczych bez kabla
Rzym bezskutecznie walczy z turystami
Branża krytykuje Piekielny Hotel
Ludzki palec w kanapce z fast-foodu
Jak dostać zawału serca w restauracji
Zmiany na stanowiskach w Chopin Hotel Cracow
Tak nas widzą turyści z Izraela?
PLL LOT: pierwszy rejs Dreamlinera
Skuteczna promocja regionu. Czy w Polsce to możliwe?
Trzecia gwiazdka dla wrocławskiego hotelu Śląsk