Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami
Do Best Reisen Group dołączyły kolejne osoby. Dziś zespół dedykowany współpracy z siecią agencyjną i działaniom marketingowym liczy już trzy osoby.
W początkach grudnia 2013 r. do Best Reisen Group dołączyła Marzena German, która odpowiedzialna jest za projekty marketingowe i PR-owe. Do jej zadań należy realizacja działań promujących touroperatora, przede wszystkim wśród sieci agencyjnej. "Pierwsze projekty zostały już zrealizowane. Zmieniliśmy zasady rozliczeń agencyjnych na korzystniejsze, wdrażamy program motywacyjny dla agentów, pamiętamy przy tym także o naszych wspólnych klientach. W ramach oferty Best Time III utrzymaliśmy bardzo atrakcyjną cenę dla dzieci, która zaczyna się już od 688 zł" - mówi Marzena German, marketing&PR manager w Best Reisen Group. "Zima, a szczególnie okres ferii, to czas, kiedy myślimy o wyjazdach. Wracając z wypoczynku narciarskiego, snujemy plany na wakacje. Właśnie dlatego postanowiliśmy wydłużyć czas obowiązywania promocyjnych cen dla dzieci w ofercie letniej, by klienci mieli czas wybrać idealny hotel na letni, rodzinny wypoczynek" - dodaje.
Kolejne osoby, które dołączyły do zespołu Best Reisen Group w połowie stycznia br. to Agnieszka Mrozek i Jakub Bednorz, czyli nowi managerowie regionalni Best Reisen Group. Do ich obowiązków należało będzie wspieranie agentów w bieżącej pracy, prowadzenie szkoleń i aktywna promocja sprzedaży produktów touroperatora.
Agnieszka Mrozek z turystyką związana jest od 2007 r. Od początku ścieżki zawodowej pracowała w znanych biurach touroperatorskich, gdzie miała okazję poznać od podstaw specyfikę pracy organizatora wakacji czarterowych. Doświadczenie zdobywała pracując początkowo w call center, następnie w dziale produktu oraz w dziale marketingu i sprzedaży jako regionalny manager sprzedaży. W Best Reisen Group będzie odpowiedzialna za region Polski Centralnej, Północnej i Północno-Wschodniej. Ukończyła studia na kierunku Organizacja i Obsługa Ruchu Turystycznego w Wyższej Szkole Turystyki i Rekreacji przy Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Jakub Bednorz z turystyką związany jest od 2008 r. Początkowo pracował w call center, następnie w dziale marketingu oraz jako dyrektor produktu Rejsy Wycieczkowe. Doświadczenie zdobywał zarówno u touroperatorów specjalizujących się w organizacji wakacji czarterowych jak i rejsów. W Best Reisen Group będzie odpowiedzialny za region Polski Południowej, Południowo-Wschodniej i Zachodniej. Ukończył studia na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarczo-Prawne na Akademii Polonijnej w Częstochowie.
"Zmiany, które obecnie wprowadzamy, mają na celu wzmocnienie współpracy z siecią agencyjną. Chcemy jeszcze bardziej skupić się na wsparciu naszych partnerów biznesowych, którymi są biura podróży, rozumiemy bowiem i doceniamy ich rolę w procesie sprzedaży wakacji. Już dziś możemy zapewnić, że nie poprzestaniemy na powiększeniu zespołu. Obecnie pracujemy nad stworzeniem planu szkoleń dla naszych agentów, w czasie którego zaprezentujemy produkt, zarówno czarterowy jak i egzotyczny" - mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group.
Na bieżący rok przypadają 20-ste urodziny Best Reisen i 5-te urodziny Best Reisen Group. To właśnie przed pięcioma laty wieloletnia dyrektor zarządzająca, a dziś prezes, Leila Ben Arfi przejęła formalnie firmę od poprzedniego właściciela.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Jak dostać zawału serca w restauracji
Zmiany na stanowiskach w Chopin Hotel Cracow
Tak nas widzą turyści z Izraela?
PLL LOT: pierwszy rejs Dreamlinera
Skuteczna promocja regionu. Czy w Polsce to możliwe?
Trzecia gwiazdka dla wrocławskiego hotelu Śląsk
W Augustowie rodzi się śródlądowy gigant
Ukraina - hotele obniżyły ceny
Przychodzi klient do biura podróży...
Przychody Egiptu z turystyki gwałtownie spadają
Branża turystyczna zawalczy o Rosjan?
Spadek obrotów na rzeszowskim lotnisku Jasionka