TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami

Do Best Reisen Group dołączyły kolejne osoby. Dziś zespół dedykowany współpracy z siecią agencyjną i działaniom marketingowym liczy już trzy osoby.


W początkach grudnia 2013 r. do Best Reisen Group dołączyła Marzena German, która odpowiedzialna jest za projekty marketingowe i PR-owe. Do jej zadań należy realizacja działań promujących touroperatora, przede wszystkim wśród sieci agencyjnej. "Pierwsze projekty zostały już zrealizowane. Zmieniliśmy zasady rozliczeń agencyjnych na korzystniejsze, wdrażamy program motywacyjny dla agentów, pamiętamy przy tym także o naszych wspólnych klientach. W ramach oferty Best Time III utrzymaliśmy bardzo atrakcyjną cenę dla dzieci, która zaczyna się już od 688 zł" - mówi Marzena German, marketing&PR manager w Best Reisen Group. "Zima, a szczególnie okres ferii, to czas, kiedy myślimy o wyjazdach. Wracając z wypoczynku narciarskiego, snujemy plany na wakacje. Właśnie dlatego postanowiliśmy wydłużyć czas obowiązywania promocyjnych cen dla dzieci w ofercie letniej, by klienci mieli czas wybrać idealny hotel na letni, rodzinny wypoczynek" - dodaje.

Kolejne osoby, które dołączyły do zespołu Best Reisen Group w połowie stycznia br. to Agnieszka Mrozek i Jakub Bednorz, czyli nowi managerowie regionalni Best Reisen Group. Do ich obowiązków należało będzie wspieranie agentów w bieżącej pracy, prowadzenie szkoleń i aktywna promocja sprzedaży produktów touroperatora.

Agnieszka Mrozek z turystyką związana jest od 2007 r. Od początku ścieżki zawodowej pracowała w znanych biurach touroperatorskich, gdzie miała okazję poznać od podstaw specyfikę pracy organizatora wakacji czarterowych. Doświadczenie zdobywała pracując początkowo w call center, następnie w dziale produktu oraz w dziale marketingu i sprzedaży jako regionalny manager sprzedaży. W Best Reisen Group będzie odpowiedzialna za region Polski Centralnej, Północnej i Północno-Wschodniej. Ukończyła studia na kierunku Organizacja i Obsługa Ruchu Turystycznego w Wyższej Szkole Turystyki i Rekreacji przy Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Jakub Bednorz z turystyką związany jest od 2008 r. Początkowo pracował w call center, następnie w dziale marketingu oraz jako dyrektor produktu Rejsy Wycieczkowe. Doświadczenie zdobywał zarówno u touroperatorów specjalizujących się w organizacji wakacji czarterowych jak i rejsów. W Best Reisen Group będzie odpowiedzialny za region Polski Południowej, Południowo-Wschodniej i Zachodniej. Ukończył studia na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarczo-Prawne na Akademii Polonijnej w Częstochowie.

"Zmiany, które obecnie wprowadzamy, mają na celu wzmocnienie współpracy z siecią agencyjną. Chcemy jeszcze bardziej skupić się na wsparciu naszych partnerów biznesowych, którymi są biura podróży, rozumiemy bowiem i doceniamy ich rolę w procesie sprzedaży wakacji. Już dziś możemy zapewnić, że nie poprzestaniemy na powiększeniu zespołu. Obecnie pracujemy nad stworzeniem planu szkoleń dla naszych agentów, w czasie którego zaprezentujemy produkt, zarówno czarterowy jak i egzotyczny" - mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group.

Na bieżący rok przypadają 20-ste urodziny Best Reisen i 5-te urodziny Best Reisen Group. To właśnie przed pięcioma laty wieloletnia dyrektor zarządzająca, a dziś prezes, Leila Ben Arfi przejęła formalnie firmę od poprzedniego właściciela.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Best reisen group współpraca z agentami touroperator manager regionalny Leila Ben Arfi Marzena German Agnieszka Mrozek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję