TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Starbucks świętuje

30 listopada Starbucks otworzył swoją 30. kawiarnię w Polsce. Nowy lokal znajduje się w kompleksie biznesowym Olivia Business Centre, w samym centrum aglomeracji trójmiejskiej. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.1. Jest to już czwarta kawiarnia popularnej sieci, w której mieszkańcy Trójmiasta mogą napić się pysznej kawy 100% arabica.


"Dzisiejszy dzień jest dla nas wyjątkowy, ponieważ świętujemy otwarcie 30. kawiarni Starbucks w Polsce. Chcemy bardzo podziękować Polakom za niezwykle ciepłe przyjęcie we wszystkich miastach, do których wprowadziliśmy naszą markę. Cieszymy się, że jesteśmy częścią życia tak wielu ludzi, zwłaszcza tych, dla których picie doskonałej kawy jest codziennym rytuałem. Wierzymy, że otwarcia naszych kolejnych kawiarni będą wywoływały równie duży entuzjazm, jak ma to miejsce w Olivia Business Centre" - powiedział w piątek Michael Hudspeth, Starbucks Brand President na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Olivia Business Centre to wielofunkcyjne centrum biznesowe z dominującą funkcją biurową, zlokalizowane przy al. Grunwaldzkiej 472. Kawiarnia Starbucks znajduje się w budynku Olivia Gate, który został oddany do użytku listopadzie 2011 roku i jest już w 100% wynajęty. Lokal zajmuje powierzchnię 177 m2 i oferuje klientom łącznie 49 miejsc siedzących, w których mogą się wygodnie rozsiąść z kubkiem aromatycznej kawy. Ponadto kawiarnia dysponuje dużym patio o powierzchni 175 m2 z dodatkowymi 65 miejscami. Z myślą o pracownikach sąsiednich biur, wydzielona została specjalna strefa VIP, która z czterech stron może być osłonięta specjalnymi kotarami na potrzeby organizacji spotkania biznesowego. Kawiarnia działa w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedziałku do piątku oraz od 8.30 do 20.00 w soboty i niedziele. Goście mają dostęp do bezprzewodowego Internetu (Wi-Fi). Lokal jest także dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Nowa kawiarnia Starbucks idealnie wpisuje się w otoczenie poprzez swój industrialny wystrój. Posadzka na bazie cementu nadaje pomieszczeniu nowoczesny, a jednocześnie awangardowy wygląd. Drewniane ściany zostały ozdobione grafikami przedstawiającymi uprawę kawy oraz jej drogę
z różnych zakątków świata do kubków naszych gości. Autorką prac jest młoda wrocławska artystka Patrycja Sap. Przy dużym stole na 12 osób ustawione zostały duńskie, palisandrowe krzesła z lat 60. Drewniane elementy wykończeniowe oraz blaty stołów zostały wykonane przez polskich stolarzy z rodzimych materiałów.

Obecność marki Starbucks w Olivia Business Centre świetnie koresponduje też z filozofią ożywiania centrum po godzinach pracy. "Bardzo się cieszymy, że Starbucks jest z nami. Jest to marka - legenda, która wpisuje się w powszechne marzenia o zawodowym i biznesowym sukcesie, przyciągając z dużą siłą tych, którzy taki sukces osiągnęli lub do niego dążą. Jesteśmy dumni, że udało nam się pozyskać markę o takim statusie jako najemcę naszego obiektu. Chcemy, by Olivia Business Centre była nie tylko komfortowym miejscem pracy, ale stała się też miejscem chętnie odwiedzanym «po godzinach» i służącym również mieszkańcom całej dzielnicy oraz pracownikom i studentom sąsiadujących z nami uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego czy Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu" - powiedziała Agnieszka Popławska z Olivia Business Centre.

"Serdecznie zapraszamy pracowników sąsiednich biur, tutejszych mieszkańców oraz studentów pobliskich uniwersytetów do odwiedzania naszej kawiarni. Starbucks to świetne miejsce, zarówno gdy poszukujemy kreatywnych pomysłów i zastrzyku energii, jaki i odprężenia, chwili zapomnienia przy kubku aromatycznej kawy. Podobnie nasze kawy, zawsze 100% arabica - są dobre na różne okazje i pory dnia. Jestem przekonana, że każdy znajdzie u nas coś dla siebie" - powiedziała Ewa Bałys, koordynator ds. marketingu Starbucks Polska.

Z okazji otwarcia kawiarni w Olivia Business Centre, przy Uniwersytecie Gdańskim został rozstawiony specjalny namiot, w którym bariści Starbucks serwowali studentom pyszną kawę oraz rozdawali zaproszenia do nowego lokalu. W przyszłości planowane są seminaria kawowe zarówno dla studentów uniwersytetu, jak i dla pracowników Olivia Business Centre.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję