TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Japonia promuje się duchem

Władze Japonii chcą w bieżącym roku przekroczyć poziom 10 mln zagranicznych turystów. W tym celu prowadzone będą intensywne działania marketingowe.


Pierwszym krokiem jest uruchomienie kampanii promocyjnej opierającej się na materiałach wideo, prezentujących "ducha Japonii". Pierwsza odsłona akcji odbyła się w nietypowym miejscu. Był to wielki podziemny obiekt w Tokio, który zabezpieczać ma miasto przed falami powodziowymi.

Innymi działaniami są m.in.: kolejny sezon strony internetowej "Is Japan Cool?", uruchomienie globalnego konkursu wideo, który ma promować kraj, odświeżenie serwisu visitjapan.jp.

W 2012 roku Japonię odwiedziło 8,36 mln turystów. Oznacza to 34,6 - proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2011, w którym miało miejsce trzęsienie ziemi i tsunami. Wyniki pokazują, że Japonia powoli odbudowuje swą turystyczną pozycję.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Japonia promuje się duchem turystyka ruch turystyczny liczba ilość turystów działania marketingowe marketing kampania promocyjna duch Japonii strona Is Japan Cool visitjapan




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję