TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Accor wzmacnia segment luksusowy

Jedna z głównych informacji przekazanych przez Grupę Accor podczas tegorocznych targów turystycznych ITB w Berlinie dotyczyła wzmocnienia segmentu luksusowego. Aktualnie w tym segmencie w sieci działa 300 obiektów (65 000 pokoi) rozmieszczonych na całym świecie, z czego 42% znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, a 35% w kluczowych miastach Europy.


Plan Accor-u zakłada, że do 2015 roku w ofercie będzie 400 takich obiektów. Włączanie kolejnych hoteli do sieci będzie prowadzone w oparciu o strategię "asset light", uwaga zostanie skupiona na rynkach wschodzących - Ameryce Łacińskiej, Bliskim Wschodzie oraz Azji i Pacyfiku. Kluczowymi lokalizacjami w ekspansji będą Chiny, Wietnam
i Indonezja.

Otwarcie Pullman Dubai Deira City Centre

Hotel Pullman Dubai Deira City Centre znajduje się w dzielnicy Deira, blisko jednego z największych centrów handlowych miasta oraz międzynarodowego lotniska w Dubaju. Lokalizacja ta jest popularna wśród biznesmenów i turystów. Obiekt został poddany gruntownemu remontowi. Grupa Accor otwarciem Pullman Dubai Deira City Centre potwierdziła swoją strategię ekspansji na Bliskim Wschodzie.

Nowa lokalna marka Grand Mercure - Maha Cipta w Indonezji

Accor w zeszłym roku rozpoczął proces, który miał na celu zaadoptowanie marki Grand Mercure, na potrzeby lokalnych podróżników. Coraz częściej wśród gości poszukiwane są bardziej regionalne inspiracje i akcenty. Filozofia ta opiera się na uhonorowaniu i kultywowaniu lokalnych zwyczajów przy jednoczesnym zachowaniu autentyczności. Pierwszym hotelem Maha Cipta będzie Grand Mercure Jakarta Harmony, położony w samym sercu biznesowej dzielnicy Dżakarty. Nazwa nowej marki Maha Cipta oznacza "Najlepszą kreację" w języku indonezyjskim. Jej zadaniem będzie połączenie indonezyjskiego stylu, smaków i doświadczenia z wybranymi europejskimi akcentami. Goście będą mogli przekonać się o nowej koncepcji Maha Cipta w całym hotelu, za pośrednictwem czterech filarów: The Sense of Welcome, The Sense of Food and Beverage, The Sense of Wellness i The Sense of Culture & Discovery.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Accor sieć hotelowa hotel obiekt noclegowy Dubaj Bliski Wschód Grand Mercure Indonezja Dżakarta Maha Cipta segment luksusowy targi turystyczne ITB Berlin Azja Pacyfik rozwój budowa hoteli otwarcie Chiny Wietnam Ameryka Łacińska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję