Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Accor wzmacnia segment luksusowy
Jedna z głównych informacji przekazanych przez Grupę Accor podczas tegorocznych targów turystycznych ITB w Berlinie dotyczyła wzmocnienia segmentu luksusowego. Aktualnie w tym segmencie w sieci działa 300 obiektów (65 000 pokoi) rozmieszczonych na całym świecie, z czego 42% znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, a 35% w kluczowych miastach Europy.
Plan Accor-u zakłada, że do 2015 roku w ofercie będzie 400 takich obiektów. Włączanie kolejnych hoteli do sieci będzie prowadzone w oparciu o strategię "asset light", uwaga zostanie skupiona na rynkach wschodzących - Ameryce Łacińskiej, Bliskim Wschodzie oraz Azji i Pacyfiku. Kluczowymi lokalizacjami w ekspansji będą Chiny, Wietnam
i Indonezja.
Otwarcie Pullman Dubai Deira City Centre
Hotel Pullman Dubai Deira City Centre znajduje się w dzielnicy Deira, blisko jednego z największych centrów handlowych miasta oraz międzynarodowego lotniska w Dubaju. Lokalizacja ta jest popularna wśród biznesmenów i turystów. Obiekt został poddany gruntownemu remontowi. Grupa Accor otwarciem Pullman Dubai Deira City Centre potwierdziła swoją strategię ekspansji na Bliskim Wschodzie.
Nowa lokalna marka Grand Mercure - Maha Cipta w Indonezji
Accor w zeszłym roku rozpoczął proces, który miał na celu zaadoptowanie marki Grand Mercure, na potrzeby lokalnych podróżników. Coraz częściej wśród gości poszukiwane są bardziej regionalne inspiracje i akcenty. Filozofia ta opiera się na uhonorowaniu i kultywowaniu lokalnych zwyczajów przy jednoczesnym zachowaniu autentyczności. Pierwszym hotelem Maha Cipta będzie Grand Mercure Jakarta Harmony, położony w samym sercu biznesowej dzielnicy Dżakarty. Nazwa nowej marki Maha Cipta oznacza "Najlepszą kreację" w języku indonezyjskim. Jej zadaniem będzie połączenie indonezyjskiego stylu, smaków i doświadczenia z wybranymi europejskimi akcentami. Goście będą mogli przekonać się o nowej koncepcji Maha Cipta w całym hotelu, za pośrednictwem czterech filarów: The Sense of Welcome, The Sense of Food and Beverage, The Sense of Wellness i The Sense of Culture & Discovery.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Czartery z wrocławskiego lotniska
Euro 2012: nie będzie ograniczeń środowiskowych na lotniskach
Klienci wskazali najlepsze hotele
Szczęki żarłacza w bagażu turysty
Ryanair przewiózł więcej pasażerów
Leśne Runo ma nowych właścicieli
Dolny Śląsk: Polska ma swoje Alpy
Co sprzedawało się w ubiegłym roku?
Sfinks wyemitował akcje i obligacje zamienne