Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczki do Warszawy, termin...
- Specjalista ds turystyki
- Turcja przewodnik- pilot wycieczek !
- Specjalista ds. Turystyki Janki Coral Travel...
- Wynajem autokaru na wycieczkę szkolną
- WYCHOWAWCA KOLONIJNY
- pilot na wyjazd Francja + Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- praca w Turcji
- Specjalista ds. Turystyki - Galeria Sucholeska


Zobacz także
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Ryanair ogłasza największą w historii siatkę połączeń z Krakowa
Nowa platforma Emirates konkurencją dla organizatorów turystyki?
Linie Emirates będą promować saudyjską turystykę
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Emirates będą największą linią świata?
Linie lotnicze Emirates stawiają na rozwój. Ich ambicją jest takie poszerzenie posiadanej floty, aby stać się największym przewoźnikiem lotniczym na świecie.
Linie Emirates przewidują, że w roku 2020 uda im się obsłużyć 70 milionów pasażerów. Przewoźnik wraz ze swoimi partnerami w Dubaju rozpoczął już realizację planów mających zapewnić odpowiednią infrastrukturę, która umożliwi spodziewany rozwój.
Cele rozwoju zostały wskazane przez Prezesa Linii Emirates Tima Clarka podczas prezentacji dla delegatów Bureau International des Expositions (BIE), którzy zawitali do ZEA w celu podjęcia ostatecznego wyboru miasta-gospodarza World Expo 2020. Wśród miast kandydujących jest także Dubaj.
“Do 2020 roku będziemy mieli ponad 250 samolotów obsługujących około 70 milionów pasażerów na sześciu kontynentach. Uczyni to nas największą linią lotniczą na świecie pod względem międzynarodowego ruchu pasażerskiego"- zapewnił Clark.
“Bycie największą linią lotniczą na świecie nie jest jednak naszym końcowym celem. Zawsze było nim łączenie podróżnych z całego świata z Dubajem i innymi miejscami na ziemi za pomocą zaledwie jednej przesiadki w naszym hubie. Strategiczne położenie Dubaju daje nam możliwość obsłużenia prawie 90% światowej populacji bezpośrednimi połączeniami. Na przykład z Dubaju do Houston można dotrzeć w 16 godzin na pokładzie Boeinga 777-300ER, a lot z Dubaju do Sydney naszym Airbusem A380 trwa 14 godzin. Nasza lokalizacja jest naszą największą zaletą. Przywódcy Dubaju zdawali sobie z tego sprawę od samego początku i właśnie dlatego Emirates inwestują w zaawansowane, długodystansowe maszyny, a Dubaj przez lata inwestował w rozwój infrastruktury dla międzynarodowego handlu i turystyki" - podkreśla Prezes Linii Emirates.
Atrakcyjność Dubaju jako ośrodka rozrządowego dla ruchu lotniczego wynika z jego korzystnego położenia na mapie świata. Blisko jedna trzecia światowej populacji żyje w odległości 4-godzinnego lotu z Dubaju, a dwie trzecie w odległości 8-godzinnego lotu. Emirates obsługują prawie 3200 międzynarodowych lotów tygodniowo do 135 miejsc w 76 krajach. Od stycznia 2012 przewoźnik uruchomił połączenia do 20 miast, otwierając tym samym nowe możliwości handlowe i turystyczne dla Dubaju i pozostałych miejsc w siatce Emirates. Jeszcze w tym roku przewoźnik zamierza uruchomić połączenia do Konakry (27 października), Sijalkot (5 listopada) i Kabulu (4 grudnia).
"Posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego jest bardzo ważne w naszym modelu biznesowym, jednak równie istotne jest posiadanie właściwego fundamentu - ludzi i kultury. Zatrudniając 50 tysięcy osób z ponad 160 krajów, Emirates jest jedną z najbardziej multikulturowych organizacji na świecie. Oznacza to, że pracują dla nas ludzie o prawdziwie globalnej mentalności, którzy rozwijają się w tym szybkim, złożonym świecie i są gotowi zaakceptować różnorodność i przynosić naszej firmie najlepsze rozwiązania. Jest to konieczne jeśli chcemy łączyć ludzi na całym świecie i odnieść sukces w rozwijaniu globalnej turystyki, biznesu i kultury"- dodaje Clark.
W chili obecnej Emirates są największym na świecie operatorem Airbusów A380 i Boeingów 777. Przewoźnik zwiększył już swoje zamowienie na kolejno 53 i 64 maszyny z tych dwóch modeli. Do 2020 roku Emirates będą dysponowały ponad 250 samolotami.
“Plany Emirates są długoterminowe i przewidują bliską współpracę z naszymi partnerami w Dubaju, między innymi lotniskami oraz GCAA (General Civil Aviation Authority), aby upewnić się, że infrastruktura będzie przygotowana na rozwój naszej floty i wzrostu ruchu pasażerskiego. Współpracujemy na każdym etapie, zaczynając od spraw technicznych takich jak przestrzeń powietrzna, a kończąc na udogodnieniach dla pasażerów w terminalu oraz efektywnych rozwiązaniach przy odprawie. Jest to partnerstwo kierujące się transparentnym i stabilnym przywództwem, które uważa lotnictwo za kluczowy czynnik ekonomiczny, opowiada się za otwartą konkurencją oraz sprzyja spójności w podejściu do inwestycji" - zapewnia Clark.
Ruch pasażerski na Międzynarodowym Lotnisku w Dubaju zdecydowanie wzrósł minionej dekadzie, kiedy to liczba pasażerów podwoiła się z 24,8 miliona w 2005 roku do 47,2 miliona w 2010 roku. Jedynie w zeszłym roku, lotnisko obsłużyło 57 milionów podróżnych z 225 kierunków, będących pasażerami 140 linii lotniczych, w tym także Emirates.
W 2020 roku Dubaj oczekuje, że odwiedzi go aż 20 milionów odwiedzających. Obecna infrastruktura lotniska jest przygotowywana do przyjęcia tylu podróżnych. W 2008 roku otwarty został Terminal 3 dedykowany operacjom linii Emirates, a ostatnio otwarta Hala A przeznaczona jest do obsługi Airbusów A380 Emirates. W chwili obecnej przewoźnik jest jedynym na świecie podmiotem, który obsługuje terminal dedykowany dla A380.
Na Międzynarodowym Lotnisku w Dubaju postępują również prace nad Halą D, która ma zwiększyć możliwości operacyjne innych linii lotniczych wykonujących rejsy międzynarodowe. Ukończenie prac planowane jest na 2015 rok.
Międzynarodowe Lotnisko Al Maktoum (Dubai World Central - DWC), które rozpoczęło obsługę rejsów frachtowych w czerwcu 2013 roku, przyjmie pierwszych pasażerów 27 października. Emirates budują nową bazę dla swoich operacji frachtowych na DWC z terminalem cargo oraz infrastrukturą wspierającą, której otwarcie zaplanowano na maj 2014 roku. Do połowy 2020 roku, Międzynarodowe Lotnisko Al Maktoum będzie w stanie przyjąć 160 milionów pasażerów oraz 12 milionów ton ładunków.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Sun&Snow: Turyści wracają do
Większy ruch na greckich
Polacy rezerwują później, ale chcą jechać na
Ceny wyjazdów ciągle idą w
Majówka i Wielkanoc w hotelach słabsze niż w poprzednich
Dział transport:
Europarlament chce przyspieszenia negocjacji akcesyjnych z dwoma popularnymi turystycznie
Niemiecki bon turystyczny na
Starsze aktualności:
Czego może się spodziewać krakowska
Wakacje.pl: Ile będą kosztować przyszłoroczne
Na Śląsku powstała nowa Lokalna Organizacja
Rusza konkurs Teraz Polska
Orient Express powróci na
Słowacja złagodziła restrykcje dla
Zbigniew Gryglas w zarządzie Polskiego Holdingu
Nadpłaty na TFP będzie można zaliczyć na poczet kolejnych zobowiązań z tego
Ilu turystów odwiedzi Kraków w tym
Będą podwyżki opłat lotniskowych - Komisja Finansów odrzuciła
Startuje sezon narciarski na
Pracodawca wyśle pracownika na testy na COVID-19? Przedsiębiorcy
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą
Szczęki żarłacza w bagażu turysty
Ryanair przewiózł więcej pasażerów
Oświadczenie PIT w sprawie zamachu
Accor sprzedaje meble na aukcjach internetowych
Otwarcie sezonu turystycznego Województwa Mazowieckiego
TT Warsaw 2012 promuje młode talenty turystyki
Restauratorze! Dołącz do Szlaku Kulinarnego!
Jak rozliczać refakturowane usługi?
Branża turystyczna w mediach społecznościowych
Prokuratura zajmie się Viki Travel
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
