Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Przekręt tanich linii lotniczych
Jak zachęcić klienta, by kupił więcej? Przekonać, by wpłacił pieniądze, które może wydać tylko na konkretną usługę, pod płaszczykiem kuszącej oferty. Takie sztuczki najlepiej znane są handlowcom. Wizz Air za podobną manipulację może zostać obciążony karą pieniężną, bowiem poszkodowani grożą, że zgłoszą nieuczciwe praktyki przewoźnika do UOKiK-u.
Przewoźnik w kwietniu tłumnie poinformował o zniesieniu opłaty rezerwacyjnej, która doliczana była do ceny każdego biletu, w wysokości zależnej od formy płatności. Zastąpił ją opłatą manipulacyjną w wysokości 30 złotych. Miesiąc po wprowadzeniu nowej usługi, do Gazety zgłosił się klient przewoźnika, który jak twierdzi został oszukany.
Klienci, którzy pod pretekstem darmowej rezerwacji skusili się i wpłacili na Konto Wizz Air równowartość 300 złotych, czują się oszukani. Do niedawna korzyść była oczywista. Niestety po zniesieniu opłaty rezerwacyjnej i zastąpieniu jej opłata manipulacyjną muszą płacić wszyscy nawet posiadacze Konta Wizz.
Wynika z tego jasno, że jedyna korzyść płynąca z przedpłaty została zniesiona. A klienci, którzy chcieliby odzyskać owe 300 złotych nie mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Ponadto środki zgromadzone na karcie mogą być wydawane tylko na bilety lotnicze w Wizz Air.
Jak tłumaczy Daniel De Carvalho, menedżer ds. komunikacji w Wizz Air wszyscy pasażerowie, zakładając konto Wizz akceptują regulamin, w którym przewoźnik zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w strukturze opłat. Ponadto chcąc wyjść naprzeciw swoim klientom, przewoźnik zapewnił dodatkowy 5-procentowy bonus na istniejące kredyty dla wszystkich posiadaczy konta Wizz - dodał.
Niezadowolony klient zapowiedział dochodzenie swoich praw w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Liczy, że po nagłośnieniu sprawy zgłoszą się pozostali "oszukani" przez przewoźnika.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Jak Wizz Air oszukał pasażerów?
[2013-05-14 22:28 31.60.156.*]
O rany!To latajcie drogimi liniami....moze Was nie oszukaja i nie zawracajcie D.... odpowiedz »
Jak Wizz Air oszukał pasażerów?
[2013-05-15 12:28 80.52.226.*]
tanie linie autobusowe Irlandzkiego magnata - polecam odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Będzie reaktywacja upadłej restauracji
Nowy prezes linii Virgin Atlantic
Rezerwuj bilety na loty ze Świdnika
Najsympatyczniejsi hotelarze są w Warszawie!
KFC zapłaci 8 mln odszkodowania
Przewoźnik wprowadzi nowy system rezerwacyjny
Nowe hotele marki Ibis w centrum Krakowa
Grand Hotel i Leopolis we Lwowie przygotowują się do prywatyzacji na Euro 2012
Łódź: nowy terminal i wieża kontroli lotów