TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Turyści uwięzieni w Egipcie

Na pokładzie samolotu lecącego z Egiptu do Wielkiej Brytanii doszło do dantejskich scen. Z powodu awarii, 164 turystów zostało zmuszonych do pozostania wewnątrz maszyny w 30-stopniowym upale.


Pasażerowie feralnego lotu wywołali awanturę na lotnisku w Sharm El Sheikh. Oprócz wysokiej temperatury przekraczającej 30 stopni, turyści skarżyli się na brak jedzenia na pokładzie oraz uniemożliwienie im telefonicznego kontaktu z najbliższymi - nikt z turystów nie mógł skorzystać z darmowego telefonu do rodzin i bliskich. Zanim udało się załatwić nocleg, poszkodowani spędzili w takich warunkach pięć godzin.

Operatorem rejsu były linie easyJet. Przewoźnik wystosował komunikat, w którym przeprosił wszystkich za zaistniałe utrudnienia. Wskazał przyczynę opóźnienia, którą były problemy techniczne maszyny.

"Chcielibyśmy przeprosić naszych pasażerów za wszelkie niedogodności i cierpienia z powodu opóźnienia i zapewnić ich, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować zakłócenia. Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pasażerów i załogi to dla nas priorytet..." - czytamy we fragmencie oficjalnego komunikatu, który wydał easyJet.

Przewoźnik podstawił samolot zastępczy następnego ranka.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Egipt easyJet linie lotnicze przewoźnik rejs lot operator utrudnienia bezpieczeństwo awaria Sharm El Sheikh


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję