Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Zmiany w Radzie Nadzorczej CPK
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej chronione
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu krótkoterminowego
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
W co inwestuje Lufthansa?
Lufthansa złożyła zamówienia na 55 samolotów Airbus A350, który ma stać się kluczowym modelem w modernizacji długodystansowej floty przewoźnika.
Rada nadzorcza Lufthansy podjęła decyzję o rozbudowie i modernizacji floty długodystansowej, składając zamówienie na 55 samolotów A350-900 (25 zamówień wiążących i 30 opcjonalnych). Lufthansa zastrzegła sobie także możliwość zamiany części zamówionych samolotów na większe A350-1000.
To zamówienie zostało złożone zaledwie sześć miesięcy po podjęciu przez zarząd przewodnika decyzji o przejściu całej jej floty wąskokadłubowej na samoloty Airbus.
W 2013 roku europejski producent otrzymał już od Lufthansy więcej wiążących zamówień (125) niż w kiedykolwiek wcześniej. Biorąc pod uwagę wszystkie zamówienia (wiążące i opcjonalne), liczba ta wzrasta do 232 samolotów - to o jeden więcej niż wszystkie samoloty wykorzystywane obecnie przez linie lotnicze Lufthansa.
Grupa zamówiła do tej pory 535 samolotów i wykorzystuje 397, do których należą: 282 samoloty z rodziny A320, 42 A330, 63 A340 i 10 A380. Lufthansa ogłosiła niedawno zamówienie na 100 samolotów z rodziny A320, dzięki czemu cała jej flota wąskokadłubowa w kategorii 150-230 miejsc będzie korzystać jedynie z samolotów Airbusa.
A350 XWB ((Xtra Wide-Body) to nowa linia długodystansowych samolotów średniego rozmiaru składająca się z trzech wersji wyposażonych w od 270 do 350 siedzeń w typowym układzie z trzema klasami pasażerskimi. Kadłub tych maszyn został zoptymalizowany, aby pomieścić w klasie ekonomicznej zapewniające komfort na długich trasach fotele o szerokości 18 cali. Ma on także zapewnić 25-procentowy wzrost wydajności w porównaniu do dotychczasowych samolotów w tej kategorii.
Do tej pory 35 klientów z całego świata złożyło 682 wiążące zamówienia na mający wejść do służby w 2014 roku samolot A350.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Grand Hotel i Leopolis we Lwowie przygotowują się do prywatyzacji na Euro 2012
Łódź: nowy terminal i wieża kontroli lotów
HRS skorzysta z nowej aplikacji Passbook
Okęcie: AeroSvit nowym klientem Baltic Ground Services
Marszałkowie zaniepokojeni bezczynnością Sejmu
Hurghada: znaleziono martwe turystki
Katowice Airport zwiększy możliwości operacyjne
Hotel Renaissance nabiera kształtów
Wydłużenie sezonu turystycznego