Polska pogoda dla turystów
Klienci zagraniczni korzystający z portalu rezerwacyjnego StayPoland.com wzięli udział w ankiecie, oceniając między innymi polską aurę. Na podstawie tysiąca odpowiedzi otrzymanych po zwiedzaniu Polski powstał unikalny raport na temat poziomu zadowolenia z pogody.
Najbardziej nieprzewidywalnym pod względem pogody miesiącem do podróżowania okazał się lipiec. Wiele do życzenia pozostawił lipiec 2011 roku z marnym 67% poziomem satysfakcji, podczas gdy odbiór warunków pogodowych dwa lata wcześniej sięgnął rekordowych 95%. Dlaczego w poprzednim roku luty był oceniany lepiej niż lipiec? Wytłumaczyć można to faktem, że zimą część klientów przyjeżdża na narty, mając inne oczekiwania co do pogody niż klienci odwiedzający Polskę latem.
Tak jak zmienna potrafi być pogoda, tak skrajne opinie o niej wyrażali klienci StayPoland.com. “Nie byłem przygotowany na tak niskie temperatury i zaszyłem się w hotelu na 4 dni" - w ten sposób swój pobyt w grudniu w Krakowie opisuje mieszkaniec RPA i planuje już zwiedzanie naszego kraju latem. Z kolei mieszkanka USA, która odwiedziła Polskę w lipcu, wypowiada się o polskiej aurze w superlatywach - “Żyłam w przeświadczeniu, że Irlandia to najpiękniejszy kraj na świecie, ale gdy przyjechałam do Polski i doświadczyłam wspaniałej pogody, kultury i gościnności zmieniłam zdanie."
Średni poziom zadowolenia z warunków pogodowych podczas podróży po naszym kraju wyniósł 82%. Za to Polska jako kierunek turystyczny zebrała wręcz rewelacyjne noty. Zadowolenie z destynacji, zabytków i atrakcji sięga aż 94%. Równie entuzjastycznie oceniane były usługi biura podróży StayPoland.com - satysfakcja wyniosła 95%. “Te dane utwierdzają nas tylko w przekonaniu, że Polska to kierunek wart wzmożonej i profesjonalnej promocji za granicą" - skomentował Paweł Rytel, dyrektor sprzedaży StayPoland.com
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Hurghada: znaleziono martwe turystki
Katowice Airport zwiększy możliwości operacyjne
Hotel Renaissance nabiera kształtów
Wydłużenie sezonu turystycznego
MSZ odradza podróże do Górskiego Karabachu
Wizz Air ogłasza jednodniową promocję
Polskie Jadło nie poradziło sobie z kredytem
HRS skorzysta z nowej aplikacji Passbook
Okęcie: AeroSvit nowym klientem Baltic Ground Services
Marszałkowie zaniepokojeni bezczynnością Sejmu
Polacy ruszyli po oferty last minute
Wizz Air będzie promować Wielką Brytanię
czy ktoś może mi powiedzieć coś o rainbowtours???