Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Grupa Marriot wprowadziła nowy system rejestracji gości grupowych
W hotelach sieci Marriot uruchomiono nowy system usprawniający rejestrację gości grupowych. Wkrótce ruszy polskojęzyczna strona internetowa hotelu, gdzie można będzie znaleźć szereg informacji ułatwiających zorganizowanie spotkania.
Nowy system obsługi klienta pozwala na zaoszczędzenie czasu i komfort przy organizacji konferencji i wydarzeń specjalnych. Od momentu złożenia zapytania hotel w ciągu 24 godzin przedstawia klientowi wstępną ofertę.
Klienci na stronie serwisu szybko odnajdą informacje na temat szczegółów organizacji konferencji, plany sal konferencyjnych, wyjaśnienia dotyczące stosowanych przy organizacji eventów określeń, a także listę niezbędnych do organizacji eventu elementów.
Wszystkich gości rejestruje się przed przyjazdem za pomocą specjalnie przygotowanych formularzy, aby wyeliminować ewentualne błędy w nazwiskach oraz skrócić czas oczekiwania na zakwaterowanie.
Według nowej koncepcji każdy klient od początku do końca wszystkie sprawy załatwia z jedną osobą. Czyli do klienta przypisany jest pracownik który służy pomocą przy organizacji eventu, dba o detale, koordynuje prace ze wszystkimi działami w hotelu, odpowiada za przygotowanie wydarzenia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Sheraton Poznań ma nowego szefa działu gastronomii
Załamanie pogody w Polsce: obfite opady śniegu i silny wiatr
1 czerwca kończy się era papierowych biletów lotniczych
Halny w Tatrach. Roztopy na święta
Orbis Gdynia - menu za pół ceny!
TUI Travel PLC podpisało wieloletnią umowę z Travelport GDS
Zakopane - Sanepid karze mandatami!
NASA: ptaki poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lotów
Suwalszczyzna: otwarto Muzeum Wigier
Szczyt WTTC tym razem w Chinach
Linie AirBaltic oferują nowe połączenia z Rygi
KE: Polska nie przestrzega przepisów dotyczących kontroli żeglugi morskiej
Zielona Góra - winobranie bez wina
Współpraca airBaltic i Reval Hotels - hotele dla pasażerów linii lotniczych
PKP Intercity przygotowało specjalną ofertę na Noc Muzeów
Splajtowała kolejna restauracja - rewolucja nie pomogła?
Projekt Polskiej Turystyki Źródeł dla Gór Świętokrzyskich