TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Hotele jak klejnoty

Bulgari, marka która powstała w 1984 roku, kojarzona jest na świecie głównie z ekskluzywną biżuterią projektowaną dla bogatych klientów. Firma największe sukcesy odnosiła w latach 50. i 60. XX wieku, kiedy udało jej się stworzyć unikatowy, jubilerski styl oraz filozofię opartą na holizmie. Dla każdego projektu marki budowano wyjątkowe portfolio.


Bulgari postanowiła w 2006 roku zainwestować w branżę turystyczną. Marka zajęła się budową luksusowych hoteli Bulgari Hotels & Resorts. Obecnie obiekty należące do firmy znajdują się między innymi na Bali, Milan i Londynie. W 2015 roku zostanie otwarty hotel w Szanghaju. Bulgari nie poprzestała na działalności hotelarskiej. W Japonii marka uruchomiła sieć luksusowych restauracji we włoskim stylu.

Podczas tworzenia hoteli, marka kierowała się zasadą indywidualnego podejścia. Z jubilerstwa zaczerpnięto pryncypium. Dzięki ręcznemu szlifowaniu kamieni szlachetnych wydobywa się ich prawdziwe, unikalne piękno. Podobnie jest w przypadku hoteli Bulgari, które charakteryzuje niezwykły klimat. Stylistyka każdego z obiektów została dostosowana do jego lokalizacji. Dzięki temu hotel współgra z okolicą, w której się znajduje i wydobywa jej piękno i elegancję.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Bulgari biżuteria hotele Bulgari Hotels&Resorts hotel w Szanghaju Japonia sieć restauracji w stylu włoskim sieć restauracji Bulgari jubilerstwo klejnoty marka hoteli sieć hoteli Milan Bali Londyn




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję