Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACA W BIURZE PODRÓZY
- Pilot wycieczek Chiny Hongkong
- Specjalista ds turystyki Konin - biuro podróży...
- ASYSTENT REZYDENTA / REZYDENT w Sun & Fun...
- Biuro Podróży
- PIOLOT DOJAZDOWY PLOCK -ZAGRZEB-WAŁBRZYCH
- Specjalista ds. turystyki TUI Wrocław
- Pilne! Doradca klienta w Katowicach/Chorzowie
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA GALERIA ŁÓDZKA
- KRAKOW BIURO PODROZY KONTYNENT


Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci
Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej programem marketingowym Polish Prestige Hotels & Resorts, zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.
"Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania" - mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels.
Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube. "W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich" - dodaje Monika Trojan.
Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
PPH&R inwestuje w marketing internetowy
[2013-06-21 09:14 178.43.150.*]
Profil na g+ robił grafik bez okularów, czy co? odpowiedz »
PPH&R inwestuje w marketing internetowy
[2013-06-24 21:34 178.36.16.*]
Marketin w internecie to podstawa coś o tym wiem bo sam reklamuje sie w sieci. Polecam witrynę www.planujpodroz.pl odpowiedz »
PPH&R inwestuje w marketing internetowy
[2013-06-27 14:21 77.79.213.*]
Chyba najpopularniejszym portalem rezerwacyjnym i opiniotwórczym zarazem jest booking.com Statystycznie najczęściej, szukając noclegu (i śpiesząc się), trafiamy właśnie na booking Osobiście, polecam hotelowe centrum konferencyjne na warszawskim Powiślu: www.antoncenter.pl odpowiedz »
PPH&R inwestuje w marketing internetowy
[2013-07-08 17:01 78.9.176.*]
Dobrze jak portal rezerwacyjny, facebook twiter i inne są zintegrowane z oprogramowaniem hotelowym, a do tego gość z tabletu bądź smartfona może wsysyłać np wiadomości do recepcji za pomocą aplikacji. Słyszałem ze Fidelio to potrafi? to prawda? Podobno najlepszy program na rynku? odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Opinie o hotelach są dla Polaków
Wakacje.pl - ten rok będzie
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie
Konkurs na Najlepszą Pracę
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Nowy Czerwony Przewodnik Michelin "Main Cities of Europe 2011"
Nowy latający ambasador Berlina
LOT otrzymał pierwszego Dreamlinera
W piątek dzieci mogą za darmo jeździć pociągami Intercity
20-letnia turystka z Włoch ofiarą balkoningu
Itaka chce poznać opinie swoich klientów
Lista najlepszych restauracji na świecie
We Wrocławiu stanie ogromne hotelowe centrum kongresowe