TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zielona Góra - winobranie bez wina

Winobranie stało się wizytówką Zielonej Góry. Już kilka miesięcy przed rozpoczęciem imprezy turyści rezerwują miejsca w hotelach.


Podczas winobrania często odwiedzane jest też Centrum Informacji Turystycznej na zielonogórskim deptaku. Do biura przychodzą goście z Krakowa, Poznania i Górnego Śląska, a w weekendy także Niemcy i Holendrzy. Lidia Dudek-Smulewicz z Centrum Informacji wyznała - I pytają z mety o zielonogórskie wino. To właśnie po to tu przyjeżdżają, chcą skosztować lokalnych wyrobów. Niektórzy są zaskoczeni, kiedy wyjaśniamy, że nasze wino w sprzedaży będzie dopiero za rok. Dodaje, że turyści mogą nabyć inne pamiątki związane z Zieloną Górą. Najlepiej sprzedają się gadżety z ratuszem i Palmiarnią.

Z kiosku multimedialnego spod Hotelu Śródmiejskiego można bezpłatnie wysłać e-kartkę. Na e-kartach turyści piszą najczęściej, że jest miło, chwalą dobry klimat imprezy, ale podkreślają, że jest drogo. Chodzi tu zwłaszcza o ceny jedzenia. Turyści rozczarowani są również niewystarczającymi informacjami na temat imprez, a także brakiem zielonogórskiego wina podczas święta, które przecież jest mu poświęcone.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Zielona Góra winobranie wino deptak Lidia Dudek-Smulewicz e-kartka impreza brak pamiątka cena




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję