TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Klienci nie skarżą się na biura

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że w tym roku rzadko pojawiały się skargi dotyczące biur podróży.


Jeśli klienci kierowali do urzędu jakieś zażalenia to dotyczyły one niewywiązania się przez biura z umowy. Chodziło o nieodpowiedni standard hotelu (w umowie był inny), zmiany godzin wyjazdu czy odlotu.

Zdaniem rzecznik prasowej urzędu mała ilość skarg wynika z częstych kontroli branży turystycznej w ostatnim czasie. Biura przestały ignorować klientów oraz ich potrzeby zauważając, że konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw oraz obowiązków. Touroperatorzy nie popełniają już często błędów, które uderzały w interes konsumentów. Ponadto UOKiK często kontrolował różne instytucje związane z turystyką.

W sezonie wakacyjnym prowadzi się akcje, które mają na celu uświadomienie turystom problemów i niebezpieczeństw, które mogą spotkać ich na wakacjach. Specjaliści podpowiadają jak sobie radzić w różnych sytuacjach i pomagają klientom podjąć odpowiednie działania.

Dodatkowo w tym roku upadło znacznie mniej biur niż w roku ubiegłym.

Choć sezon wyjazdowy jeszcze trwa UOKiK nie spodziewa się nagłego wzrostu skarg na usługi świadczone przez biura podróży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
UOKiK biura podróży turystyka skargi umowa wykonanie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję