Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Klienci nie skarżą się na biura
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że w tym roku rzadko pojawiały się skargi dotyczące biur podróży.
Jeśli klienci kierowali do urzędu jakieś zażalenia to dotyczyły one niewywiązania się przez biura z umowy. Chodziło o nieodpowiedni standard hotelu (w umowie był inny), zmiany godzin wyjazdu czy odlotu.
Zdaniem rzecznik prasowej urzędu mała ilość skarg wynika z częstych kontroli branży turystycznej w ostatnim czasie. Biura przestały ignorować klientów oraz ich potrzeby zauważając, że konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw oraz obowiązków. Touroperatorzy nie popełniają już często błędów, które uderzały w interes konsumentów. Ponadto UOKiK często kontrolował różne instytucje związane z turystyką.
W sezonie wakacyjnym prowadzi się akcje, które mają na celu uświadomienie turystom problemów i niebezpieczeństw, które mogą spotkać ich na wakacjach. Specjaliści podpowiadają jak sobie radzić w różnych sytuacjach i pomagają klientom podjąć odpowiednie działania.
Dodatkowo w tym roku upadło znacznie mniej biur niż w roku ubiegłym.
Choć sezon wyjazdowy jeszcze trwa UOKiK nie spodziewa się nagłego wzrostu skarg na usługi świadczone przez biura podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Touroperator Orlica: małe jest piękne
Spotkanie biznesowe - gdzie najlepiej w Polsce?
Qatar Airways: ciąg dalszy ekspansji
Funclub nagrodzony Diamentem Forbesa
Biura podróży organizujące wyjazdy dla marynarzy
Samoobsługa w samolocie na topie
Ryanair chce 60 proc. udziału w polskim rynku przewozów
Pierwsze wnioski audytorów Złotego Standardu
Najnowsze wiadomości z Accor-u
Turyści napadnięci w Zakopanem