TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

KFC dostosuje ofertę do nowych klientów

Siec KFC postanowiła dostosować się do potrzeb jeszcze szerszej grupy konsumentów. Uruchamia więc pierwszy lokal KFC Select, którego menu ma spowodować przyciągnięcie nowej grupy klientów.


Nowy pomysł polega na rozszerzeniu dotychczasowej oferty tak, aby restauracje chętniej były wybierane przez ludzi młodych mieszkających w dużych miastach. Sieć wychodzi na przeciw ich oczekiwaniom, włączając do tradycyjnej oferty nieco inne dodatki. Pierwsze tego typu lokale pojawią się w Toronto w Kanadzie. Jeśli pomysł się przyjmie, to kolejne restauracje pojawią się w innych lokalizacjach.

KFC nie zamierza rezygnować z najbardziej charakterystycznych potraw, jakie serwuje swoim klientom. W ofercie pozostaną więc dania z kurczaka, zmieni się jedynie sposób ich podania. W nowych lokalach, w ofercie pojawi się ryż, sałatki i burrito. Dotychczasowe menu wzbogacą również dania kuchni meksykańskiej oraz desery.

Przedstawiciele KFC nie wykluczają, że jeśli pomysł się przyjmie, to być może menu zostanie wzbogacone także w tradycyjnych lokalach należących do sieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
KFC Select menu kuchnia meksykańskie ryż dodatki nowość klient format koncept wzbogacenie oferta zmiana lokal Kanada Toronto




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję