British Airways inwigiluje pasażerów?
Linie lotnicze British Airways przygotowały dla swoich pasażerów specjalny program o nazwie "Know Me". Na podstawie informacji z internetu, przewoźnik utworzy profile swoich klientów.
Linie wyszukają informacje oraz fotografie swoich pasażerów w serwisie Google Grafika. W ten sposób przewoźnik zyska możliwość na przykład przeproszenia personalnie klienta za opóźnienie lotu. British Airways chcą docierać w ten sposób do 4 500 osób dziennie.
Klient linii ma poczuć się tak samo jak w momencie, gdy wchodzi do ulubionego lokalu i jest rozpoznawany przez obsługę. W British Airways to rozwiązanie ma być zakrojone na ogromną skalę.
Nowy pomysł przewoźnika budzi jednak pewne obawy. Czy firma uderzy w prywatność pasażerów? Linie odpierają zarzuty informując, że system "Know Me" ma za zadanie zapewnić klientom wysokiej jakości usług.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Okęcie: zakończył się remont drogi startowej
Konferencja lotnicza w Warszawie
Smutny koniec Hotel System Zakopane
USA ostrzega przed terrorystami
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Libanu
Kraków: potrzebuje coraz więcej galerii handlowych?
Apartamenty w Słonecznym Brzegu
Tanimi liniami na podbój Europy
Focus Hotels wprowadza nową aplikację
Gdańsk: turyści planują noclegi... na plaży
Nowa oferta Neckermanna 55+ już w sprzedaży
Wypromuj się na Hotele-polskie.pl