TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

British Airways inwigiluje pasażerów?

Linie lotnicze British Airways przygotowały dla swoich pasażerów specjalny program o nazwie "Know Me". Na podstawie informacji z internetu, przewoźnik utworzy profile swoich klientów.


Linie wyszukają informacje oraz fotografie swoich pasażerów w serwisie Google Grafika. W ten sposób przewoźnik zyska możliwość na przykład przeproszenia personalnie klienta za opóźnienie lotu. British Airways chcą docierać w ten sposób do 4 500 osób dziennie.

Klient linii ma poczuć się tak samo jak w momencie, gdy wchodzi do ulubionego lokalu i jest rozpoznawany przez obsługę. W British Airways to rozwiązanie ma być zakrojone na ogromną skalę.

Nowy pomysł przewoźnika budzi jednak pewne obawy. Czy firma uderzy w prywatność pasażerów? Linie odpierają zarzuty informując, że system "Know Me" ma za zadanie zapewnić klientom wysokiej jakości usług.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
British Airways Know Me profile pasażerów pasażerowie British Airways linie lotnicze przewoźnik lotniczy obsługa British Airways Google informacje o pasażerach prywatność pasażerów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję