Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Świat się kręci wokół pizzy
Międzynarodowa sieć Domino’s Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony internetowej opiera się na haśle reklamowym "Świat się kręci wokół pizzy".
Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków - z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Właśnie dlatego Domino’s Pizza zmienia się dla polskiego konsumenta i przedstawia nowe rozwiązania graficzne, których celem jest podkreślenie wysokiej jakości produktu.
Nowa komunikacja bazuje na budzących pozytywne skojarzenia elementach graficznych - wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy Domino’s. Jasne, żywe kolory i czytelne opisy pozwalają lepiej dotrzeć do prawdziwego fana Domino’s Pizza - młodej i aktywnej osoby, która oczekuje szybkiej dostawy pizzy o najwyższej jakości.
"Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko stworzenie spójnej koncepcji wyglądu nowej strony internetowej, pudełek na pizzę, menu oraz materiałów reklamowych - drukowanych oraz udostępnianych online, ale przede wszystkim ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy marką globalną, dlatego też uwzględnianie specyfiki lokalnej jest wyjątkowo ważnym elementem naszej strategii" - powiedział Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska.
Komunikacja wizualna została w całości przygotowana w Polsce przez agencję Brands Aliv
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Turyści wracają do Hiszpanii i Portugalii
Focus Hotels buduje nowy obiekt
Best Western otwiera nowy obiekt
Turyści kayakiem sprawdzają oferty turystyczne
Szlak Orlich Gniazd nie tylko dla orłów
Hotelowe noclegi coraz droższe
Piwne ogródki - owocny letni interes?
Lotnisko w każdym polskim mieście
Hiszpańska Iberia ratuje się przed bankructwem
Gessler zaskakuje klientów... napiwkiem
Bankructwo biura a zakupy grupowe
Nowa mapa Bieszczadzkiego PN jest już dostępna
Rozpoczynają się VIII Podlaskie Targi Turystyczne
Popularność rejsów wycieczkowych wzrasta
Najlepszy produkt turystyczny - Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej 2011
Co Groupon oferuje klientom Mati Word Holidays