Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Porażka OpenWroclaw
Karta turystyczna OpenWroclaw nie cieszy się zapowiadaną popularnością, więcej zaczyna generować straty... Bowiem na jej wdrożenie miasto wydało 2,5 mln złotych, tymczasem w ciągu kilku pierwszych miesięcy sprzedaży zainteresowanych zakupem było niespełna 400 osób.
Problemem jest zbyt wygórowana cena oraz to, że zniżek oferowanych dla przyjezdnych wciąż nie można wgrać na urbancard. Open Wrocław miała zrewolucjonizować i ułatwić zarówno przyjezdnym jak i mieszkańcom korzystanie z dobrodziejstw miasta. Tak się jednak nie stało.
Do tej pory większość spośród 20 tysięcy plastików zamówionych w celu zakodowania karty pozostaje bezużytecznych. Bilans jest następujący: w czerwcu pakiety wykupiło zaledwie 13 osób, w lipcu było trochę lepiej, bo zainteresowanych kartą było 41 osób, pod względem sprzedaży rekordowy był sierpień - 308 sprzedanych pakietów. Podane statystyki oznaczają, że w rekordowym miesiącu kartę kupiło średnio 10 turystów dziennie, a oferowana jest w mniej więcej 150 kioskach w całym mieście - pisze Gazeta Wrocław.
Turyści, którzy byli zainteresowani kartą najczęściej wybierali jej najtańszą wersję. Co może oznaczać, że zbyt wygórowana cena zadecydowała o jej niskim popycie. Ponadto wiele do życzenia pozostawia sposób skontrowania pakietów. Najtańszy 24-godzinny kosztuje 23 złote, upoważnia do zniżek na hotele, restauracje, puby, sklepy z pamiątkami oraz wypożyczalnie samochodów. Dodając do tego darmowy wstęp do galerii i muzeów płacimy 69 złotych. Idąc jeszcze dalej za 89 i 109 złotych dostaniemy zniżkę na ponad sto różnych atrakcji - wszystko do zobaczenia w ciągu jednego dnia.
Z kolei mieszkańcom, Froum Medicum obiecywało uruchomienie odrębnej aplikacji, którą będzie można wgrać na urbancard. Projekt jednak utknął. Zarówno Mennica jak i Forum Medicum nie mogą porozumieć w tej sprawie. Zatem wersja dla turystów sprzedaje się źle, a dla Wrocławian w ogóle.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Restaurator bez pozwolenia na reklamę
Kolejny strajk pilotów linii lotniczych w tym tygodniu
eSKY.pl wprowadziło do swojej oferty loty czarterowe
Krakowski Radisson Blu wyróżniony przez TripAdvisor
Trzy opcje płci w australijskich paszportach
Gessler zaskakuje klientów... napiwkiem
Bankructwo biura a zakupy grupowe
Kielecki Wersal wystawiony na sprzedaż
Goście wybrali najlepsze hotele wellness w Polsce i Europie