Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
Porażka OpenWroclaw
Karta turystyczna OpenWroclaw nie cieszy się zapowiadaną popularnością, więcej zaczyna generować straty... Bowiem na jej wdrożenie miasto wydało 2,5 mln złotych, tymczasem w ciągu kilku pierwszych miesięcy sprzedaży zainteresowanych zakupem było niespełna 400 osób.
Problemem jest zbyt wygórowana cena oraz to, że zniżek oferowanych dla przyjezdnych wciąż nie można wgrać na urbancard. Open Wrocław miała zrewolucjonizować i ułatwić zarówno przyjezdnym jak i mieszkańcom korzystanie z dobrodziejstw miasta. Tak się jednak nie stało.
Do tej pory większość spośród 20 tysięcy plastików zamówionych w celu zakodowania karty pozostaje bezużytecznych. Bilans jest następujący: w czerwcu pakiety wykupiło zaledwie 13 osób, w lipcu było trochę lepiej, bo zainteresowanych kartą było 41 osób, pod względem sprzedaży rekordowy był sierpień - 308 sprzedanych pakietów. Podane statystyki oznaczają, że w rekordowym miesiącu kartę kupiło średnio 10 turystów dziennie, a oferowana jest w mniej więcej 150 kioskach w całym mieście - pisze Gazeta Wrocław.
Turyści, którzy byli zainteresowani kartą najczęściej wybierali jej najtańszą wersję. Co może oznaczać, że zbyt wygórowana cena zadecydowała o jej niskim popycie. Ponadto wiele do życzenia pozostawia sposób skontrowania pakietów. Najtańszy 24-godzinny kosztuje 23 złote, upoważnia do zniżek na hotele, restauracje, puby, sklepy z pamiątkami oraz wypożyczalnie samochodów. Dodając do tego darmowy wstęp do galerii i muzeów płacimy 69 złotych. Idąc jeszcze dalej za 89 i 109 złotych dostaniemy zniżkę na ponad sto różnych atrakcji - wszystko do zobaczenia w ciągu jednego dnia.
Z kolei mieszkańcom, Froum Medicum obiecywało uruchomienie odrębnej aplikacji, którą będzie można wgrać na urbancard. Projekt jednak utknął. Zarówno Mennica jak i Forum Medicum nie mogą porozumieć w tej sprawie. Zatem wersja dla turystów sprzedaje się źle, a dla Wrocławian w ogóle.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Jak zmieniają się oczekiwania wakacyjne
Gdzie płacimy więcej - nad morzem, czy w
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział biura turystyczne:
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Otwarcie Wielkiego Muzeum
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na
Decyzja UOKiK w sprawie
Dział przewodnicy i piloci:
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Pomorskie nagrodziło zasłużonych dla
Nowa atrakcja turystyczna w
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie dyrektywy
Starsze aktualności:
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Kolejny przewoźnik pod lupą
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Nowy przewoźnik na czarnej liście
Restaurator bez pozwolenia na reklamę
Kolejny strajk pilotów linii lotniczych w tym tygodniu
eSKY.pl wprowadziło do swojej oferty loty czarterowe
Krakowski Radisson Blu wyróżniony przez TripAdvisor
Trzy opcje płci w australijskich paszportach
Gessler zaskakuje klientów... napiwkiem
Bankructwo biura a zakupy grupowe
Kielecki Wersal wystawiony na sprzedaż
