Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Telepizza stawia na franczyzę
- Działalność pod znaną i sprawdzoną marką może przynieść wiele korzyści - przekonuje zarząd Telepizzy. Jednym z elementów tegorocznej strategii firmy jest bowiem zachęcenie restauratorów z różnych miast w Polsce, do działalności pod szyldem hiszpańskiej marki. Władze spółki oczekują, iż dzięki atrakcyjnym warunkom franszyzy, know-how, działaniom marketingowo - reklamowym i przede wszystkim znanemu i popularnemu produktowi, uda się im przyciągnąć właścicieli lokali do przyłączenia się do ich sieci.
Rozwój marki w Polsce opiera się w dużej mierze na pozyskiwaniu partnerów, posiadających własne lokale, którzy przyłączyłyby się do sieci. Jest jeszcze wiele atrakcyjnych miejscowości, gdzie można mieć swoją Telepizzę. Władze spółki liczą, że jeszcze przed EURO uda im się z finalizować kilka takich umów.
Jak twierdzi Iwona Olbryś, dyrektor Generalny Telepizza Polska, takie działania są popularną praktyką na całym świecie. - Prowadzimy już zaawansowane rozmowy z kilkoma właścicielami restauracji, którzy są zainteresowani prowadzeniem swoich lokali pod naszą nazwą. Wielu kolejnych dzwoni do nas z pytaniami jak to zrobić. Adaptacja lokalu do wymagań sieci Telepizza jest znacznie tańszą inwestycją niż otwarcie nowego, oraz wymaga mniej czasu. W ciągu kilku tygodni jesteśmy w stanie przeprowadzić niezbędne działania, umożliwiające dostosowanie lokalu do potrzeb jakości i wizerunku Telepizza - zakończyła Iwona Olbryś.
Dla chętnych do przyłączenia się do sieci, Telepizza przygotowała atrakcyjne pakiety pomocowe i specjalne ulgi. Dodatkowo, spółka zaplanowała już liczne działania związane ze zbliżającym się EURO 2012.
Łącznie Telepizza posiada 115 lokali w Polsce, z czego 60 to lokale będące własnością 43 franczyzobiorców, którzy po sukcesie jednego lokalu, wchodzili w posiadanie kolejnych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
McDonalds notuje straty w Niemczech
Latanie będzie bardziej ekologiczne
Best of Warsaw 2013 - nagrodzono najlepszych
Już w czerwcu biura kuszą ofertami last minute
Polsko-Tadżikistańska współpraca w dziedzinie turystyki
Sieć hotelowa partnerem festiwalu muzycznego
Wygoda Travel typuje przebój wakacji
Paraliż na niemieckich lotniskach
Jak turyści wyszukują połączenia lotnicze?
Lotniska potrzebują strategii rozwoju