TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Degustacje win w Sheratonie

Sheraton Social Hour, program oferujący kartę najlepszych win świata oraz cykliczne degustacje, zostaje wprowadzony w 240 hotelach na całym świecie.


Sieć Sheraton Hotels & Resorts ogłosiła w środę, 6 czerwca wprowadzenie Sheraton Social Hour, pierwszego w swoim rodzaju programu degustacji win klasy premium. Nowa oferta została opracowana przez najlepszych ekspertów z branży winiarskiej we współpracy z globalnym zespołem ds. żywności i napojów marki Sheraton. W ramach nowego programu goście z 240 hoteli Sheraton biorących udział w projekcie będą mogli wybierać wina ze specjalnie skomponowanego menu, a także kosztować je podczas cyklicznych degustacji.

"Zależało nam, aby móc zaproponować naszym gościom degustację wina i nadać temu doświadczeniu odpowiednią rangę. Jestem ogromnie dumna mogąc ogłosić wprowadzenie Sheraton Social Hour w naszych hotelach" oświadczyła Susanne Barfoed, menedżer marki Sheraton, Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę & Bliski Wschód.

Wznieś Kielich - Degustacje Sheraton Social Hour
Wszystkie hotele uczestniczące w sygnowanym przez markę globalnym programie promocji wina, będą oferować gościom specjalnie skomponowaną kartę win, które znajdą się w stałej ofercie baru w hotelowym lobby. Wszystkie hotele Sheraton uczestniczące w programie, będą organizować trzy lub cztery razy w tygodniu wieczorne degustacje wyselekcjonowanych win. Spośród 37 hoteli Sheraton realizujących ten program w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie znajdują się m.in. polskie hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie, a także Sheraton Grand Edinburgh, Sheraton Bratislava w tętniącej życiem stolicy Słowacji, Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort na Bliskim Wschodzie, Sheraton Pretoria w Południowej Afryce i wiele innych.

Social Hour w liczbach
Pilotażowa edycja programu odbyła się w 19 hotelach Sheraton na całym świecie i odniosła ogromny sukces. Wewnętrzny sondaż przeprowadzony przez firmę wykazał, że 66% gości byłoby bardziej skłonnych do zakupu wina podczas podróży, gdyby zaoferowano im program degustacji win klasy premium. Spośród gości, którzy uczestniczyli w pilotażowym programie Sheraton Social Hour 95% stwierdziło, że jest "bardzo prawdopodobne" lub "prawdopodobne", że ponownie wezmą udział w Social Hour, a także, że polecą ten program innym.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Sheraton Social Hour degustacje win w Sheratonie degustacja wina program karta najlepsze wino klasy premium hotelu hotelach Susanne Barfoed




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję