Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Degustacje win w Sheratonie
Sheraton Social Hour, program oferujący kartę najlepszych win świata oraz cykliczne degustacje, zostaje wprowadzony w 240 hotelach na całym świecie.
Sieć Sheraton Hotels & Resorts ogłosiła w środę, 6 czerwca wprowadzenie Sheraton Social Hour, pierwszego w swoim rodzaju programu degustacji win klasy premium. Nowa oferta została opracowana przez najlepszych ekspertów z branży winiarskiej we współpracy z globalnym zespołem ds. żywności i napojów marki Sheraton. W ramach nowego programu goście z 240 hoteli Sheraton biorących udział w projekcie będą mogli wybierać wina ze specjalnie skomponowanego menu, a także kosztować je podczas cyklicznych degustacji.
"Zależało nam, aby móc zaproponować naszym gościom degustację wina i nadać temu doświadczeniu odpowiednią rangę. Jestem ogromnie dumna mogąc ogłosić wprowadzenie Sheraton Social Hour w naszych hotelach" oświadczyła Susanne Barfoed, menedżer marki Sheraton, Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę & Bliski Wschód.
Wznieś Kielich - Degustacje Sheraton Social Hour
Wszystkie hotele uczestniczące w sygnowanym przez markę globalnym programie promocji wina, będą oferować gościom specjalnie skomponowaną kartę win, które znajdą się w stałej ofercie baru w hotelowym lobby. Wszystkie hotele Sheraton uczestniczące w programie, będą organizować trzy lub cztery razy w tygodniu wieczorne degustacje wyselekcjonowanych win. Spośród 37 hoteli Sheraton realizujących ten program w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie znajdują się m.in. polskie hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie, a także Sheraton Grand Edinburgh, Sheraton Bratislava w tętniącej życiem stolicy Słowacji, Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort na Bliskim Wschodzie, Sheraton Pretoria w Południowej Afryce i wiele innych.
Social Hour w liczbach
Pilotażowa edycja programu odbyła się w 19 hotelach Sheraton na całym świecie i odniosła ogromny sukces. Wewnętrzny sondaż przeprowadzony przez firmę wykazał, że 66% gości byłoby bardziej skłonnych do zakupu wina podczas podróży, gdyby zaoferowano im program degustacji win klasy premium. Spośród gości, którzy uczestniczyli w pilotażowym programie Sheraton Social Hour 95% stwierdziło, że jest "bardzo prawdopodobne" lub "prawdopodobne", że ponownie wezmą udział w Social Hour, a także, że polecą ten program innym.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Jak turyści wyszukują połączenia lotnicze?
Lotniska potrzebują strategii rozwoju
W Inwałdzie odkryto skarby Tutenchamona
Komornik na lubelskim lotnisku
Linia kolejowa z Modlina na Okęcie
Niemieckie atrakcje na aplikacjach mobilnych
Tanie linie lotnicze receptą na kryzys?
Konferencja hotelowa HOT.E w Londynie
Kraków: Małopolski Festiwal Smaku świątecznie
Polska będzie miała swoje lotnisko centralne
Długo i szczęśliwie w Burger King
Białoruskie MSZ ostrzega: w Polsce kradną i biją
mrBooker - program / system do recepcji obiektów noclegowych