TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter








Długo i szczęśliwie w Burger King

Sieć Burger King w Polsce wprowadza do menu nowe trzy burgery w długiej bułce: X-tra Long Chilli Cheese, Honey Mustard Chicken i Chicken BLT. Kampania prowadzona przez firmy FireFly Creation i OMD Media Direction właśnie rozpoczęła się.


Nowa kanapka promowana jest pod hasłem "Długo i szczęśliwie". Pomysłodawcy podkreślają, że nowe kanapki są w dłuższej bułce, niż inne dostępne w menu Burger Kinga.

Burger X-tra Long Chilli Cheese naszprycowany jest trzema kawałkami wołowiny, papryczkami jalapeno, serem i sosem chilli cheese. W Honey Mustard Chicken znajdują się kurczak, sałata, pomidory i sos miodowo-musztardowy. Z kolei Chicken BLT oprócz kurczaka zwiera także bekon, sałata, pomidory i ser.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz lokalne sieci. X-tra Long Chilli Cheese dostępny jest w cenie 11,90 zł, a w zestawie z napojem i frytkami - 17,90 zł. Honey Mustard Chicken oraz Chicken BLT kosztują 10,90 zł, a w zestawie - 16,90 zł. Chrupiące frytki wraz z dipem dostępne są w cenie 5 zł oraz w zestawie powiększonym (powiększenie zestawu kosztuje 1,50 zł).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
X-tra Long Chilli Cheese Honey Mustard Chicken Chicken BLT Burger King lokal sieć długo i szczęśliwie FireFly Creation OMD Media Direction kampania reklamowa reklama działania reklamowe burgery w długiej bułce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję