Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Internauci wybierali Itakę
W internecie, aż roi się od opinii niezadowolonych, rozczarowanych z powodu nieudanych wakacji klientów biur podróży. Przygotowanie dobrej oferty to klucz do sukcesu. Z kolei zadowolenie turystów to podstawa dobrej sprzedaży.
Agencja kreatywna OX Media na podstawie opinii z pierwszych 10 wyników wyszukiwania w Google, postanowiła sprawdzić jak z reputacją w sieci radzą sobie biura podróży. Pod uwagę wzięto wyszukiwanie ograniczone do ostatnich 6 miesięcy.
Im bliżej wakacji, tym większe zainteresowanie turystów opiniami na temat organizatorów, którym chcą powierzyć swój wypoczynek. Jak pokazują statystyki klienci z myślą o letnich wakacjach rozpoczynają wyszukiwanie już w marcu. Z kolei w poszukiwaniu oferty zimowej, największą aktywność obserwuje się w styczniu. Z zestawienia wynika, że najwięcej osób poszukuje opinii dotyczących biura Itaka. Z kolei zainteresowanie recenzjami na temat wyjazdów organizowanych przez TUI i Alfa Star jest o połowę mniejsze.
Najwięcej pozytywnych opinii internautów odnotowano dla Rainbow Tours i Grecos Holiday, tuż za nimi uplasował się Alfa Star. Większy odsetek negatywnych opinii internautów, w porównaniu do pozytywnych odnotowali Ecco Holiday i Neckermann.
Analizując zestawienie wyraźnie widać, że wśród wypowiedzi odnoszących się do zgodności oferty z opisem przeważają negatywne wypowiedzi, u wszystkich touroperatorów. Najbardziej atrakcyjne cenowo przedstawiają się wycieczki Rainbow Tours, a najmniej Itaki. Mimo, iż opieka rezydentów biura TUI pozostawia wiele do życzenia zdaniem internautów, wielu z nich i tak zdecydowałoby się skorzystać z usług touroperatora kolejny raz.
Klienci biur podróży bardzo wysoko cenią sobie zgodność oferty z opisem w katalogu. Wypoczywając za granicą, w egzotycznym kraju bardzo ważna jest też profesjonalna opieka rezydentów. Wyżywienie, zakwaterowanie, przystępna cena to czynniki, które podnoszą ocenę organizatora w oczach internautów. Spełnienie wszystkich tych warunków może zagwarantować sukces, a przede wszystkim zachęcić klienta do ponownego wyboru naszej oferty.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
3 spotkanie Akademii Hotelarza
Ryanair ogłosił partnerstwo z PayPal
Wycieczki szlakiem Bieszczadzkiej Ciuchci
Celnicy znaleźli 18 odciętych ludzkich głów
Zablokowany dostęp do Machu Picchu
Noclegi w Nowym Sączu to tylko Hotel Beskid
CHI Polska S.A. przejęła Costa Coffee
W środę rozpoczynają się targi ITB
Nadmorski kurort przyciąga miliony
Kto rozwiąże turystyczne problemy Egiptu?
Nowy dostawca usług dla biur podróży