Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Informacyjny chaos na Ławicy
Trwa rozbudowa Portu Lotniczego Poznań-Ławica w celu powiększenia strefy odlotów. W nowym terminalu pasażerowie jedynie wysiadają i czekają na swoje loty. Odprawa w nowym terminalu odbędzie się najwcześniej w połowie przyszłego roku.
Sen z powiek zarówno pracownikom jak i pasażerom spędza jednak co innego - zawodny system informacyjny. Monitory, które powinny wyświetlać na bieżąco godziny startów i odlotów psują się notorycznie. W poniedziałek naprawienie programu trwało 3,5 godziny. Podczas wcześniejszej awarii 6 godzin - mówi jeden z pracowników poznańskiego lotniska.
Powodem zamieszania jest brak integracji starego systemu informacyjnego z nowym. Wykonawca generalny, który miał zająć się dostosowaniem tych rozwiązań technologicznych nic nie zrobił w tej sprawie do tej pory. Okazuje się bowiem, że władze portu nie przedłużyły gwarancji na serwisowanie systemu. Program wymaga aktualizacji, inaczej się psuje.
Na lotnisku wciąż działają monitory przy 12. bramce check-in, w restauracji, ten przy kawiarni Sky Bar został wymontowany. Pasażerowie zostali pozbawieni podstawowej informacji o tym, do której z bramek powinni się udać i o której godzinie mają lot.
Hanna Surma z lotniska Poznań-Ławica uspokaja. - Niestety awarie przenoszą się na stronę internetową lotniska. Ale przecież to tylko informacja wizualna dla pasażerów. Mamy jeszcze dźwiękową.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Kolejne problemy z Dreamlinerem
Ekspansja zagranicznych sieci nabiera rozpędu
Hotelarze z Mazur lubią tych klientów
Fryzura a la Obama dla turystów
Grecja: Marynarze znów strajkują
Nowa dyrektywa zaszkodzi branży?
Kulinarne doznania w Dolinie Stubai
Herb Torunia na Boeingach Ryanair
Tour Salon - kurs Koralowym Wehikułem
Radisson Blu Sobieski podwyższa standard
ALFA-STAR - najgorsze biuro turystyczne!!!