Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Wyniki Grupy AmRest
Grupa AmRest podała w komunikacie, że przychody ze sprzedaży w trzecim kwartale br., z wyłączeniem wyniku AmRest LLC, wyniosły 601,5 mln zł, czyli oznacza to wzrost o 12,7% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
Analogiczna sprzedaż Grupy w walutach lokalnych wzrosła o 13,1% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011. Suma sprzedaży wygenerowanej w dywizjach CE i rosyjskiej wyniosła w III kw. 2012 r. 464,3 mln zł - wzrost o 14,4%. Sprzedaż wygenerowana w obu dywizjach w walutach lokalnych wzrosła o 14,9%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia, wyniosła 137,2 mln zł i wzrosła o 7,4% w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego w walucie polskiej i 7,7% w euro.
Sprzedaż AmRest LLC wyniosła 193,8 mln zł, czyli wzrost o 15,5% w polskich złotych i wzrost o 2,4% w USD.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Piwo bije rekordy popularności
Meksyk: turyści uwięzieni w kurorcie
Park Miniatur - Ogrodzieniec ogłasza Majówkowy Konkurs
Nowy hotel w sieci Best Western
Browary chcą rozwoju gastronomii
Drive - Thru Starbucks, czyli kawa dla zmotoryzowanych
Prawa konsumenta w trakcie zimowych wyjazdów
Skandal w rzymskiej gastronomii
Amadeus po raz piąty na e-Travel Forum
Krakowskie lotnisko będzie promować Małopolskę