Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Francja w centrum Warszawy
Od 2 maja br. goście hotelu Mecure Warszawa Centrum oraz wszystkie osoby podróżujące do Warszawy mogą skorzystać z nowo otwartej restauracji Winestone.
"Nic dodać, nic ująć. Smak pasji. Szczerość kulinarnej formy" - takim hasłem restauracja zachęca gości do skosztowania dań. Nowa koncepcja obejmuje zmianę menu oraz wnętrz. Wszystko po to, aby uwzględnić najnowsze trendy kuchni nowoczesnego stylu życia i oczekiwań gości.
Winestone - Francja w centrum Warszawy
Winestoneto nowy koncept restauracji wprowadzany przez markę Mercure w Polsce. Jej nowoczesny wygląd, proste formy i minimalizm sprawiają, że wszyscy goście odwiedzajacy to miejsce będą czuć się swobodnie. Nazwa restauracji odzwierciedla jej charakter. Koncepcja oparta jest na dwóch elementach. Po pierwsze kolekcji win (WINE), wyselekcjonowanych na podstawie wiedzy i doświadczenia sommelierów, a po drugie dań podawanych na "les planches" - kamiennych deskach (STONE) rodem z najmodniejszych francuskich restauracji. Nazwa Winestone powstała
w wyniku połączenia obydwu słów. W restauracji goście znajdą smaczne, zdrowe jedzenie, regionalne specjalności, wino, a także świeżo pieczony chleb na zakwasie z rodzynek.
Dania w polskim i paryskim stylu
Zgodnie z nowoczesnymi trendami koncepcja Winestone ma otwartą kuchnię. Czekając na realizację zamówienia, goście mogą przyglądać się pracy kucharza. Ciekawa aranżacja przestrzeni nadaje miejscu zdecydowanie przyjazną atmosferę. Połączenie fioletowego i czarnego koloru
z drewnianymi, dużymi stołami i marmurowym blatami baru sprawia, że wystrój wnętrza zachęca, aby spędzać w restauracji więcej czasu. Nowa karta dań z pewnością zaskoczy gości swoją różnorodnością i bardzo przystępną ceną. Z menu zniknęła długa lista tradycyjnych przekąsek, zup, dań głównych i deserów.
Niektóre dotychczasowe dania mają całkowicie nowy wygląd i podawane są w bardziej atrakcyjny sposób, podczas gdy smak potraw pozostał na niezmiennie wysokim poziomie. Zgodnie z najnowszymi międzynarodowymi trendami gastronomicznymi, w karcie pojawiło się kilka dań, które nie wymagają jedzenia sztućcami, podawane na "les planches" - kamiennych deskach. Goście nadal mogą liczyć na polskie dania, takie jak pierogi czy żurek, ale także na rozsmakowanie się we francuskich potrawach. W menu znajdą np. Les Planches, do których koniecznie powinno zamówić się kieliszek dobrego wina.
Różnorodność win Mercure
W nowym koncepcie restauracji Winestone w hotelach Mercure goście mogą degustować najlepsze wina zebrane w nowej karcie Mercure. Podzielono je na 4 kategorie smakowe: "Świeże i smakowite", "Lekkie i owocowe", "Wyważone i eleganckie" oraz "Pełne i aromatyczne", by każdy niezależnie od stopnia wtajemniczenia w świat marek, gatunków i szczepów, mógł dokonać właściwego wyboru i zamówić wino dopasowane nie tylko do spożywanego dania, lecz także do aktualnego nastroju. Na specjalne życzenie gości w restauracji będzie można kupić na wynos butelkę ulubionego trunku i rozkoszować się jego smakiem w zaciszu własnego domu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Solaris: rekordowa sprzedaż w 2011
Ofensywa sieci oferującej kebaby
Charytatywna kawiarnia w Warszawie
Obchody Dnia Świętego Patryka w Rotunda Lounge
Kolej potrzebuje większych środków na inwestycje
System SART - jak wygląda wdrożenie i współpraca?
Produkty Kaldewei w Eko-hotelu Scala w Mediolanie
Sanepid znalazł bakterie legionelli w hotelu
Letnie wyprzedaże w Europie: kiedy, gdzie i co warto wiedzieć?
Nowa odsłona kampanii reklamowej w sieci kawiarni
Okęcie: 5 firm zakwalifikowało się do kolejnego etapu przetargu
Qtravel.pl: polscy turyści nadal zainteresowani ofertami wyjazdów do Egiptu
Meteoryt spadł na gospodarstwo agroturystyczne
AmRest kupił udziały w Blue Horizon