Ofensywa sieci oferującej kebaby
Kebab to jedno z najbardziej popularnych w Polsce dań typu fast food. Mięso w bułce lub tortilli cieszy się wśród naszych rodaków niesłabnącą popularnością.
Korzystając z tego utrzymującego się od lat trendu spółka TGM Gastronomia wprowadziła na rynek franczyzową sieć mobilnych lokali - Turkish Kebab. Dwa punkty należące do tej sieci już działają w okolicach Warszawy. Firma planuje otwarcie dwóch kolejnych.
Aktualnie lokale Turkish Kebab znajdują się w Starych Babicach i Wiązownej. Przygotowywane jest otwarcie punktów w Starej Miłosnej i w Dębkach nad morzem. Właściciele sieci zapowiadają dalszy rozwój.
Lokale należące do sieci serwują dania kuchni tureckiej. Potrawy są podawane na miejscu i na wynos. Kwestia sprzedaży z dowozem do klienta pozostaje indywidualną sprawą franczyzobiorcy.
Koszt otwarcia pojedynczego lokalu to 38 tys. zł netto. Cena zawiera gotowy do pracy, wyposażony punkt gastronomiczny. Punkt jest zbudowany na bazie kontenera o powierzchni 6x2,6 m.
Miesięczna opłata licencyjna wynosi 900 zł netto i jest płatna od trzeciego miesiąca działalności. Minimalny czas obowiązywania umowy franczyzowej to 2 lata. Miesięczna opłata marketingowa dla wsparcia działań całej sieci to 200 zł netto.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Sanepid znalazł bakterie legionelli w hotelu
Letnie wyprzedaże w Europie: kiedy, gdzie i co warto wiedzieć?
Lato 2011 inne niż poprzednie?
Rainbow Tours zwiększa przychody
Qtravel.pl: polscy turyści nadal zainteresowani ofertami wyjazdów do Egiptu
Meteoryt spadł na gospodarstwo agroturystyczne
AmRest kupił udziały w Blue Horizon
Reprezentacja Polski w DoubleTree by Hilton Warsaw
MSZ ostrzega przed wyjazdami na wschód Ukrainy
Litewski hotel dołącza do sieci