TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ofensywa sieci oferującej kebaby

Kebab to jedno z najbardziej popularnych w Polsce dań typu fast food. Mięso w bułce lub tortilli cieszy się wśród naszych rodaków niesłabnącą popularnością.


Korzystając z tego utrzymującego się od lat trendu spółka TGM Gastronomia wprowadziła na rynek franczyzową sieć mobilnych lokali - Turkish Kebab. Dwa punkty należące do tej sieci już działają w okolicach Warszawy. Firma planuje otwarcie dwóch kolejnych.

Aktualnie lokale Turkish Kebab znajdują się w Starych Babicach i Wiązownej. Przygotowywane jest otwarcie punktów w Starej Miłosnej i w Dębkach nad morzem. Właściciele sieci zapowiadają dalszy rozwój.

Lokale należące do sieci serwują dania kuchni tureckiej. Potrawy są podawane na miejscu i na wynos. Kwestia sprzedaży z dowozem do klienta pozostaje indywidualną sprawą franczyzobiorcy.

Koszt otwarcia pojedynczego lokalu to 38 tys. zł netto. Cena zawiera gotowy do pracy, wyposażony punkt gastronomiczny. Punkt jest zbudowany na bazie kontenera o powierzchni 6x2,6 m.

Miesięczna opłata licencyjna wynosi 900 zł netto i jest płatna od trzeciego miesiąca działalności. Minimalny czas obowiązywania umowy franczyzowej to 2 lata. Miesięczna opłata marketingowa dla wsparcia działań całej sieci to 200 zł netto.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
fast food kebab sieć franczyzowa Turkish Kebab opłata licencyjna opłata marketingowa umowa franczyzowa TGM Gastronomia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję