Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
Charytatywna kawiarnia w Warszawie
W sobotę i niedzielę 12 i 13 października w godzinach 10.00 - 18.00 przed warszawskim Hotelem Bristol powstanie wyjątkowa kawiarnia, w której sprzedawane będą napoje i słodkie przekąski sporządzone przez szefów kuchni z trzech warszawskich hoteli: Bristol, Sheraton oraz Westin.
Całkowity dochód ze sprzedaży kawy, herbaty i deserów w kawiarni zostanie przeznaczony na inicjatywę Road To Awareness, której celem jest gromadzenie środków na projekty edukacyjne realizowane przez UNICEF. Napoje i przekąski serwowane w ten weekend przed Hotelem Bristol będą kosztować symboliczne 5 PLN.
Swoją obecność w akcji zapowiedzieli Ambasadorzy UNICEF: Magdalena Różdżka, Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski.
"Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać warszawiakom jak ważna dla nas jest pomoc innym. Nasi szefowie kuchni, jak i menedżerowie z trzech warszawskich hoteli zainwestują swój wolny czas, aby sprzedać jak najwięcej przysmaków - a wszystko to w szczytnym celu. Chcemy stworzyć 35 szkół w Kamerunie i Nigerii, aby dać dzieciom szansę na rozpoczęcie edukacji" - powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
W kawiarni będzie można kupić kawę, herbatę, macaroni w wielu smakach od Hotelu Bristol, zdrowe muffiny oraz orzechy i jagody goi podane w gorzkiej czekoladzie od hotelu Westin, a także duże ciastka z białą i czarną czekoladą od hotelu Sheraton w Warszawie. Wszystkie przekąski i napoje dostępne będą w cenie 5 PLN.
Sieć Starwood Hotels & Resorts do której należą hotele Bristol, Sheraton i Westin od sześciu lat prowadzi akcję pozyskiwania środków w ramach projektu Road To Awareness. W tym roku organizatorzy akcji obrali za cel zgromadzenie 500 000 dolarów na poczet UNICEF-u.
Środki finansowe zebrane w tegorocznej kampanii zostaną przeznaczone na rozwój projektów edukacyjnych w Nigerii i w Kamerunie oraz zapewnią tysiącom dzieci z najbiedniejszych i najbardziej oddalonych regionów tych krajów dostęp do edukacji szkolnej i szanse na lepszą przyszłość.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Sanepid znalazł bakterie legionelli w hotelu
Letnie wyprzedaże w Europie: kiedy, gdzie i co warto wiedzieć?
Lato 2011 inne niż poprzednie?
Rainbow Tours zwiększa przychody
Nagrodzono najlepsze obiekty i atrakcje
Meteoryt spadł na gospodarstwo agroturystyczne
AmRest kupił udziały w Blue Horizon
Reprezentacja Polski w DoubleTree by Hilton Warsaw
MSZ ostrzega przed wyjazdami na wschód Ukrainy
Litewski hotel dołącza do sieci