Oferta Spa także dla mężczyzn
Mężczyźni w Polsce coraz chętniej korzystają z usług jakie oferują ośrodki Spa, okazuje się, że coraz częściej domagają się oferty dedykowanej tylko dla nich. Potwierdza to badanie "Polacy a ośrodki Spa", przeprowadzone na zlecenie Klekotki Sento Spa.
Ponadto jak wskazują wyniki przeprowadzonego badania aż 30% mieszkańców dużych miast i metropolii uważa, że obecnie dostępna oferta na rynku skierowana dla mężczyzn jest zbyt uboga. Co jest bardzo zastanawiające - okazuje się, że ponad 50% kobiet jest odmiennego zdania.
Dotychczas przeprowadzone badania wskazywały, że statystyczny Polak nie ma problemu z odróżnieniem SPA z "tradycyjnym salonem kosmetycznym" dzięki czemu posiada świadomość potencjału i benefitów płynących z korzystania z usług ośrodków Spa. Grupa wiekowa, w której kręgu Spa cieszy się największym zainteresowaniem to osoby w wieku 35-44 lata i w zdecydowanej większości są to mieszkańcy dużych miast i metropolii, którzy po tygodniu ciężkiej pracy chcą oderwać się od codziennych obowiązków i rutyny szukając spokoju i wyciszenia we
Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Klekotki Sento Spa jednoznacznie potwierdza, że Panowie wykazują duże zainteresowanie ofertami obiektów SPA w Polsce. Jednak według nich w ośrodkach znajdujących się na terenie naszego kraju brakuje ofert skierowanych bezpośrednio do mężczyzn. Wyniki ostatniego badania wykazują, że aż a 30% mieszkańców dużych miast (250-500 tys.) i metropolii (powyżej 500 tys. mieszkańców) uważa ofertę dla mężczyzn za zbyt ubogą.
- Tak duży wskaźnik zainteresowania ofertą Spa dla mężczyzn jednoznacznie wskazuje, że przyszedł czas na formułowanie oferty dedykowanej dla tej właśnie płci. Świadczy to również o tym, że z roku na rok mamy do czynienia z coraz większą świadomością mężczyzn jeśli chodzi o zadbany wygląd i konieczność pogłębionego relaksu - podkreśla Zbigniew Tyszko, właściciel Klekotki Sento Spa. - Osobiście jestem z tego zjawiska bardzo zadowolony, przede wszystkim dlatego że również z myślą o mężczyznach podjąłem decyzję o otwarciu w zeszłym roku naszego nowego obiektu.
Bardzo ciekawe i zastanawiające odpowiedzi padały z ust kobiet. Według nich Spa kojarzy się z miejscem tylko dla kobiet, a korzystanie z tego typu zabiegów przez płeć przeciwną jest niemęskie (42% odpowiadających). Dodatkowo 10% kobiet uważa, że mężczyźni nie potrzebują korzystać ze Spa.
Trzecia edycja badania "Polacy a ośrodki Spa" stanowi część cyklu tego typu projektów, które Klekotki Sento Spa realizuje nieprzerwanie od początku 2013 roku.
NOTA METODOLOGICZNA
1. Czas realizacji badania: 24 maja 2013r.
2. Miejsce realizacji: badanie ogólnopolskie
3. Wielkość próby: n= 1098; błąd oszacowania = 3 proc.; poziom ufności 0,95
4. Technika badawcza: badanie zrealizowane metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI).
5. Próba: Losowo-kwotowa, stanowiąca liczebną reprezentację cech demograficznych dla ogółu pełnoletnich mieszkańców Polski z zachowaniem rozkładów terytorialnych (dane wg GUS).
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
UTK nadzoruje przestrzeganie praw pasażerów
Japończycy odwołali setki lotów
Hotelarze z Podhala chcą uproszczenia procedur wizowych
Partnerstwo Dzikie Mazury - jak dołączyć do inicjatywy?
Okęcie: Straż Graniczna przekazuje kolejne kontrole
Znajdź pracę w Accor na Facebooku
Przewoźnik rezygnuje z internetu
Pożar hotelu w centrum Hongkongu
Zakopane. Właściciele pensjonatów przed sądem
Czar OLT Express prysł. LOT podnosi ceny.