TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Drobni przedsiębiorcy co raz częściej w sieci

Co raz więcej właścicieli drobnych nadmorskich baz noclegowych promuje się w internecie.


Jak informują eksperci z firmy IP:tourism, specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej - Wykorzystanie e-marketingu przez właścicieli małych baz noclegowych w bieżącym roku wzrosło średnio o 115%.

Co roku wzrasta liczba baz noclegowych na portalach turystycznych.

Obserwujemy widoczny wzrost zainteresowania działaniami z zakresu marketingu internetowego wśród właścicieli nadmorskich baz noclegowych. Jeszcze dwa lata temu nie podejmowali oni prawie żadnych działań promocyjnych. Obecnie coraz częściej korzystają z narzędzi e-marketingowych, ponieważ widzą że przekładają się one na wzrost zainteresowania Klientów - mówi Magdalena Krawczyk, dyrektor marketingu, IP:tourism.

Właściciele małych baz noclegowych nad polskim morzem, zdają sobie sprawę, iż wysoko notowany w wyszukiwarkach internetowych portal gwarantuje lepsze dotarcie do klientów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
właściciele nadmorskich baz noclegowych promocja w internecie eksperci firma IP:tourism wzrost zainteresowania działania z zakresu marketingu internetowego marketing internetowy forma reklamy portale turystyczne konferencyjne konferencje wyszukiwarki internetowe Akademia narzędzia marketingowe obiekty turystyczne bezpłatne szkolenia branża internetowa klienci Magdalena Krawczyk dyrektor marketingu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję